Klik ok? TQ so much !

Thursday, October 20, 2011

Flanil Analgesic Cream

Assalamualaikum semua. Tengok tajuk. Sudah? Flanil Analgesic Cream. Sejenis ubat. Tapi bukan ubat sakit jubur ok, no no no *sambil geleng-geleng kepala tidak setuju*. Tahulah nama dia agak ke arah kuning sikit, sila jangan fikir benda lain.


Inilah Anal. ehh tersasul dengan sengaja pulak. maaflah.  Flanil Analgesic Cream. Aku pinjam ehsan datuk Google.

okeh di sederhana pendekkan cerita, waktu aku ikut KAKS minggu lalu, aku ada lepak-lepak bilik kawan aku Nurul. Menumpang wat kerja lah katakan. Kami ada kerja maw kena wat. Jadi bilik dia lah sarang kami. Hebad bukan ?

Belum aku cerita apa-apa aku dah terasa aura-aura cream nih taw. Okeh, jum aku cerita lagi. Malam tuh aku duduk lah bilik Nurul, aku duduk dekat meja dia. 

"Nurul, ada ubat urut kah? sakit gila leher aku ooo.."
Aku mengadu dekat Nurul. Sambil picit-picit leher aku yang saki itu.

"Tuhh nah dalam bekas tuh.."
kata  Nurul sambil tunjuk bekas di depan aku.

Waktu aku ambik tuh, aku ingat yang Nurul kata ubat ostrich, yang ada gambar burung unta di depan dia tuh. Alih-alih Nurul kata bukan, dia kata yang macam dalam gambar nih, so aku pun ambik lah dengan jiwa yang bersemangat kan. Semangat gila dengan harapan sakit belakang leher aku hilang.

"Terima kasehh Nurul.. ^..^"
cehh, sempat aku berterima kasih. sambil aku memicit ubat keluar, simpan atas jari telunjuk kanan. Amount dia macam aku simpan COLGATE selalu. banyak bebbb !!

Sekali aku simpan, wahhh besttnyaaa. Aku cakap dalam hati. Sekali, lama kelamaan. PUNYA PANASSSSSSSSSSSSSSSSSS LEHEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR AKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! OHHHHHH CUA BAYANG KAN LEHER KAMU TERBAKAR!?? GITULAH RASA LEHER AKU WAKTU TUH.! Terus aku melompat-lompat kepanasan, teriak-teriak "panassss!" dalam bilik dorang Nurul dan Shanty. Shanty,Nurul, dan Shal teda..terbahak-bahak sudah atas katil. Lucu. Dorang kasi ketawa aku. Konon mula-mula kata sedaplah ubat tuh simpan di leher, sekali panas gila babi. =..= . nasib ada nurul. Terus dia kipas-kipas lah leher aku. Ceh, sampai keluar air mata aku nangis-nangis ohh. Boleh-boleh si ANALgesic cream nih rupanya panas. cehhh. Lama-kelamaan. Sakitnya pun hilang..fuhhhhh.   aku pun semangat gilak jugak bercerita ar ? sampai pakai huruf besar! hebad! C; ahahahaha!

Ohh itulah kisah aku yang tidak seberapa. saja aku tulis sini supaya aku ingat. apa pun peringatan untuk diri, semua yang ada di dunia ini sementara, yang pasti akhirat sana. Begitulah jugak blog ini, tidak akan kekal selama-lamanya. C:

kawan aku dan mama aku kata, emm kalau sakit belakang leher biasanya darah tinggi. jadi aku ada darah tinggi lah kan? hmnnnnn.

ok jumpa lagi. C:

p/s: kepada Cik Myen, bila nak update gambar? saya tunggu lorhhh. hehehe :p








0 orang komen sini: