Klik ok? TQ so much !

Wednesday, October 26, 2011

Kisah Blog Tidak Menarik

assalamualaikum !
malam-malam begini pun aku masih jugak maw update entry. Ini bukan malam sudah. ini pagi !
tiada apa yang aku maw cakap, melainkan cerita pasal life aku dalam blog aku nih.

Aku tahu cerita aku, tidaklah semenarik puteri raja punya kisah, tidak semenarik cerita-cerita dalam novel yang bisa dibukukan mencari satu kisah yang menarik
Tapi masihhhh juga hati ini mahu bercerita kisah hidup yang serba-serbi nih.  supaya akan datang nanti bolehlah aku ingat bukan? hikkk . ehhh begitu kah ?






emm bila hitung dengan jari, adalah jugak setahun lebih aku dalam dunia maya nih. Thanks to Madam Aries, sebab dia aku bergiat lebih dalam blogging nih, dan dalam setahun lebih tuh jugaklah aku menceritakan perjalanan hidup aku yang entah apa-apa . merepek, merapu, meluah, mencarut .. ahh semua ada ! hikkk. setahun lebih tuh, plus dengan blog aku yang dulu. yang nama dia CT KIRA. aku da abandoned pun tuh blog. hikk. bye blogg sayang ko. C:

lepas nih aku maw cerita lag banyak-banyak sampai orang muntah dengan kisah aku ! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ah a aa :DDDD

hikkk, if ada yang muntah, inform aku. boleh kurang-kurangkan aktiviti dalam blog nih. hee ;)

0 orang komen sini: