Klik ok? TQ so much !

Tuesday, October 18, 2011

UiTM dan Laut

assalam. tengah-tengah malam aku update lg. C: aku cuma maw post gambar. Gambar benda yg aku suka sangat. Benda yg memenangkan jiwa. Ceh. Petang-petang aku n room8 aku selalu duduk-duduk depan meja. tengok pemandangan alam ciptaan Allah yg maha Besar nih. Subhanallah. Sungguh cantik. Ini sekadar gambar sahaja. Uitm Sabah dan Laut, memang x dapat di pisahkan.
Syukur betul aku dapat bilik depan laut. Ndak kah tiap-tiap hari aku tgok laut tuh? ngee. best!
Tym kaks nih pun aku dapat depan laut juga, wahh best lagi.
Waktu senja-senja paling cantik. Aku kadang-kadang, kalau bgun dari tidur petang pasti terus pi tgok laut, dan kalau waktu tuh ngam-ngam ada kamera di tangan, kompom. SNAP SNAP!! ^^


oklah, banyak aku membebel, padahal tujuan aku untuk tunjuk laut depan uitm yg aku sayang nih. C: . layan. C:

pemandangan di waktu senja. owhh sungguh mendamaikan! C;

pemandangan di waktu senja jugak. owhh sungguh mendamaikan II !

Sungguh Mendamaikan III ! . ngeee. nih aku ambik waktu aku ikut KAKS. sinaran lampu-lampu neon, menerangi pelabuhan Sepanggar yang di malam hari tidak tidur-tidur. C: sama macam aku pulak port Sepanggar tuh. ahaaa ^^


k bai. nanti share gambar lg biar pun cuma aku sorg-sorg ja baca n wat entry nih. C:



1 orang komen sini:

kaichou pina said...

wow! dslr..kakakkakkakkakaa