Klik ok? TQ so much !

Sunday, July 31, 2011

♥ Salam Ramadhan Al-Mubarak ♥

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
wahhhh Ramadhan dah tiba =D semua umat Islam pasti sangat gembira ^^
non-muslim pun tidak terkecuali jugak, terutamanya di Sabah ni, ada yang join puasa jugak~^^~


Dan pastinya semua orang busy hantar sms wish ramadhan dekat saudara mara,kawan-kawan, kekasih hati and so on. Hantarlah 1 dekat aku. boleh kan? ahaaa =D






Suda baca niat puasa?? Kalau belum, jom pergi blog Reality 2 Fantasy (sila klik) *aku suka massuk blog novelgurl koz selalu ada lagu nasyid yang best. Eheee =p


Tapi, Ramadhan kali ni adalah berbeza. Sangat berbeza bagi aku. Kalau dulu, sahur 1st mesti di rumah, sekarang di hostel.. T_T aku xda balik rumahh. Apa pun harap-harap Ramadhan kali ni membawa berjuta-juta millionn bilionnn lemon lemonnn makna kepada diriku, keluarga aku, kawan-kawan aku semua dan semua umat Islam dan umat-umat di dunia ini =D


Apa lagi yang berbeza ya? emmm..Adik aku sorang tiada dekat Sabah. Ohoo . Jauhh dekat Universiti Malaya. Ganbatte Kecik =)


Tadi, aku pun baru ja habis melantak 4 aiskrim, sedap. Di sebabkan esok puasa n aku takut aku mencari-cari aiskrim lagi,( adoiii ) jadi aku pi lah makan benda-benda kurang menyihatkan jiwa dan badan tuh. ( da tahu x menyihatkan,tapi aku makan gak ) ehee =p
  1. Nestle Tropicana
  2. Nestle Potong Klasik
  3. Drumstick Saucy Strawberry
  4. Drumstick Almond Thrill




Nestle Tropicana tuh memang aku malar makan, Potong tuh aku baru makan sekali, lepas tuh aku carik-carik x jumpa, malam ni baru aku jumpa =D, Drumstick Strawberry pun memang aku malar gak makan, dan ini ha yang 1 nihh..ok sumpah 1st time aku makan, dan aku jatuh hati ( sebab sedap ) ..harap-harap aku tidak craving for that Almond Thrill Drumstick la puasa nanti. Gulp! *telan air liur


Di akhir kalam, adalah sedikit ucapan dari aku. ngaaaa =DD




Assalamualaikum, Selamat Menyambut Ramadhan, semoga ianya menambahkan lagi keimanan dan ketakwaan kita semua kepada Allah. Banyakkan amal ibadah dan sedekah. Kurang-kurang lah mengumpat, memaki, mencaci, bergaduh and so on. Kepada yang smoker tuh..kurang-kurang kanlah merokok~ ehehe Ampun maaf di pinta kepada yang pernah terkasar bahasa, siapalah aku, aku cuma insan biasa yang melakukan kesalahan jugak di bumi Allah ini..selamat HARI RAYA! ehhh terwishh awal pulak..hihihihi =p =D sayang semua. *dui


nota kaki: Ramadhan mengingatkan aku kisah lalu..wahhhhh T_T 


Line broadband pun buruk.. kenapa yah? adakah line busy sangat kos semua orang hantar sms wish ramadhan? haa =D

13 orang komen sini:

Scha Aryana said...

Selamat Berpuasaa ;)

sahidzan said...

selamat berpuasa.

owh, gua smoker. harap-harap gua dpt quit ramadhan tahun ni.

Kira Kekuri said...

@Scha Aryana u too..selamat berposa beb =)

Kira Kekuri said...

@PK harap2 PK dapat quit utk ramadhan tahun ni :) i'Allah boleh tuhh =D

Admin said...

╲╭━━━━╮╲╲╭━━━━━━━━╮
╲┃╭╮╭╮┃╲╲┃Selamat menyambut
┗┫┏━━┓┣┛╲╰┳Ramadan ♥
╲┃╰━━╯┃━━━╯╰━━━━━━ ╯
╲╰┳━━┳╯╲╲╲╲╲╲╲╲╲
╲╲┛╲╲┗╲╲╲╲╲╲╲╲╲..


Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Statstik pekerjaan yang paling dipercayai di Malaysia!
2. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

♥NuR SyAFiQah♥ said...

waa ape ni letak gambar eskem kat sini..hahaha terkeliur ni ;)

selamat berpuasa gak kira ;)

Woofer Storm said...

selmat berpuasa dan selamat berbuka puasa kira^^

Martin Heyosokei said...

Mintaaaaaa kiraaa....???huhuh...belanja dlu ba aq aiskrim hehee

Kira Kekuri said...

@♥NuR SyAFiQah♥ saja letak supaya korang terliur n sebagainya..hehe =D selamat berpuasa.. #saling mengucapkan#

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm iyaaa.. ko jugak achie :)selamat berposa n berbuka pd jam 7++

Kira Kekuri said...

@Martin Heyosokei Martin? kau tuh boleh makan bila2 masa, patut ko belanja aku berbuka =p hahah

Unknown said...

Selamat Menyambut Ramadhan n Berpuasa Kira..! Puasa #1 ni, puasa juga..? XD

Pergh, ni boleh kira 'hantu' aiskrim ni.. Lebih kurang lah sket peminat aiskrim.. Cuma aku belum tahap 'hantu' lah.. Muahua3!

Kira Kekuri said...

@samizul.net iyahh selamat berposa jugak senior ! ^^ haha, aku kuling kalau lapar, aku bantai tul aiskrim tuh,sbb dia sejuk! ^^