Klik ok? TQ so much !

Friday, July 8, 2011

Testing-Testing Windows Live Writer

tumblr_ljg8cpzOvs1qew25vo1_400_large

Salam dan selamat malam!
hai! aku ni tengah testing-testing guna Windows Live Writer. Aku baru download tadi. Sebenarnya aku cuma ingin mendownload Windows Movie Maker, tapi ‘benda’ yang aku guna ni terjoin download sekali. Jadi, aku pun testing-testing lah kan menggunakan benda ni.

hmnnn.best pulak aku rasa post entry pakai benda ni. Aku baru try, jadi boleh lah panggil aku ni ‘kebaruan’ ahahhaha ^^ Aku rasa kalau guna benda ni, internet connection itu perlu. (ohh kebaruan lagi)
Selain aku, siapa yang da try pakai Windows Live Writer ni?



2 orang komen sini:

Rahayu Takon said...

serius aku pon x penah guna taw.. ahhahahah

Amanda Sasha said...

apa tu? ajar ajar. ahahaha