Klik ok? TQ so much !

Saturday, July 23, 2011

♣ Indon ohh Indon ♣

 

Asal tengok sinetron Indon,mesti aku kagum. Aku memang kagum tengok cerita Indon.Best! Tadi waktu kuar bilik, pandang TV..mama aku tengah tengok cerita Indon.Aku tengok lagi betul-betul. Ehhh! Ketika Cinta Bertasbih!! Hurayyy! Sinetron KCB  ngaaaa ^___^ my fevrett

Cewek Indon memang cun, cantik, mabeless gitu. 1 benda yang membuatkan aku berfikir sangat pasal wanita Indon ni, bila tengok wajah diorang.

  1. muka halussss sangattt
  2. muka putih sangatttt ♥
  3. kulit macam babyyyy sangattt
  4. kulit x nampak keduttt ♥
  5. aku jeless sangatttt ( ehhh, out of topic –.- )

Mama aku pulak, sangat lah arif dengan cerita Indon. Cerita Indon is her favourite~Mama aku cerita, dia sangatlah minat cerita Indon waktu dia muda-muda dulu, sampai masuk panggung lagi. Fuhhhh *sambil lap peluh di dahi*. Memang minat sangat lah mama aku dengan Indon ni.

Paling dia minat, mama si Naysilla Mirdad ( aku x tahu nama dia ) dan si Meriam Belina. Meriam Belina masih berlakon lagi. Kalau tengok sinetron yang ada muka dia sekarang, memang ketawa terbahak-bahak. Lucu! kan Ajie??! ( konon kau kawan aku yang selalu tengok Indon yang sama ngaaa )

Meriam Belina tu da kira tua, tapi masih lagi cantik. Memang mantap lah dia. Salute~ ( pandai da aku guna perkataan ‘salute’ sejak aku tahu makna dia apa ) lol.

Bila aku minta mama aku pilih senikata untuk sinetron Indon,

Indon tuh kamu tidak paham ka?”

“Paham jugak la mama, sikitttt~hehee”

urghhhh~mama aku paham Indon ( kagum aku ngan mama aku ) mama ku kata bahsa Indon lebih kurang jak dengan Melayu. Ohhh itu memang betul. ngaaa. Tapi aku ada jugak sikitt bahasa yang kurang fahamm. =.=

Jadi jumm la minum jamu beramai-ramai ngaaa =DD supaya kulit muka kita halusss dong macam cewek-cewek Indon ^__^

p/s: Sinetron Ketika Cinta Bertasbih ditayangkan dia Astro Pelangi~ yeahhhh!!

 

 

 

 

 

4 orang komen sini:

Novelgurl said...

indon oh indon...kkdng suke kkdng x..emosi sngt ler.. =.="

Anne Nurain said...

sma ngan mak ku..
hmpir smua crta indon yg men d tv tu d tgk.. hehe..

khairul said...

klu tv mmg npk mabeles...klu di luar.alahai...

Nurul said...

indon saja