Klik ok? TQ so much !

Saturday, July 30, 2011

Hostel Blackout !



waktu aku tengah seronok-seronok tengok movie 4 Brothers tadi sana jugak lah mati karan. Cuak jugak aku. Bilik 100% gelap terus! aku bukak pintu. Budak-budak DIA yang ada test esok semuanya gelabah. Semua keluar dari bilik. Aku sorang dalam bilik, dah la Eza balik rumah. Huaaa =(


Aku stay dalam bilik. Bukak pintu seluasssssss-luasssssssssnya *ketara lah penakut*. Penakut kalau gelap jak la ok? =p sebenarnya aku teringat cerita Eza, yang dia nampak ada benda putih-putih limpas di tingkap. NAUZUBILLAH . Dats why aku buka pintu seluas-luasnya.=p


Sebenarnya aku maw cerita pasal sorang kawan aku Rina. Rinawati Johan, orang Kota Marudu. Wahh baik sungguh dia =D tadi waktu blackout dia datang bilik aku. bawa aku pi bilik dia, concern gak dia ngan aku *dui perasan! * baru tuh, sebelum blackout, dia ada bawak aku tidur bilik dia, sebab Eza xda. =DD best berjiran dengan Rina n Arlena =)


assalamualaikum :D


p/s: dan sekarang aku tengah menahan sakit jiwa menahan sakit perut yang tiba-tiba memulas waktu gelap-gelap nih. Apa pun aku x mo pi tandas! LOL













0 orang komen sini: