Klik ok? TQ so much !

Saturday, July 9, 2011

Sedia ubat power untuk next week!

Assalamualaikum, haishh tangan aku gatal-gatal jugak masih untuk  post guna Windows Live Write (WLW) ni. Almaklum, keadaan aku ni boleh la di samakan dengan perasaan main mercun, sudah main sekali,pasti nak lagi.Bila da patah hilang terbakar jari barulah berhenti. Ehh itu mercun. Kalau WLW ni, sengal-sengal tulang?


Nampaknya balik rumah ni, aku kena menjelajah ke dalam hutan, mencari herba-herba terpilih sepanjang zaman nenek moyang aku untuk mencipta ubat terpower no 1 di kampung aku. Ehh,ops! terLEBIH imaginasi aku.


Sebenarnya rakan-rakan ( macam sir aku di kelas dia panggil ‘rakan-rakan’, jadi aku ikut dia lah ni ),next week memang jadual penuh. Fuhhhhh. Aku rasa aku kena cipta juga herba-terpilih-sepanjang-zaman aku tuh untuk bekalan next week. Tapi aku rasa itu mustahil. Jadi aku padamkan saja niat suci murni aku tuh.


Next week…

3 test 2 presentation =.=






P28-06-11_13.21




*adalah muka mekong next week.

p/s: kepada rakan-rakan sekelas, ohh jangan heran kalau muka mekong next week. Aku sudah mention di sini. 


apa pun doakan aku boleh buat ..aminnn..jom amin reramai ^^



0 orang komen sini: