Klik ok? TQ so much !

Monday, July 11, 2011

shocking test beb!

 

 

bbbee2

*eee comel kan bee ni? saja letak. ngeee^^

bila aku masuk kelas pagi,sudah la dengan perasaan yang berkecamuk, baru tuh, Sir Sibley masuk kelas. Tiba-tiba dia suruh agih-agihkan meja. What’s going on?? aku blur. Kalau test,takkan plak hari nih, coz sir ada cakap yang test tuh hari Rabu. Then sir cakap test.

=_________=”

Aku pun rasa, what the…?? di kepala otak aku cuma teringatkan presentation mgt, jadi tidak expect pun benda nih jadi. Baru yang paling best, sir kata nih test part one (1). Ohh..memang test yang menarik, sebab ada bahagian-bahagian lagi, kau ada ? Smile with tongue out HAHA. Baru, waktu siok-siok menjawab tuh sir kata cuma kuiz lah. Apa pun nasib aku dapat jugak, walaupun aku hentam keromo menjawab entah apa-apa jawapan aku tadi tuh. At least ada jugak, sbb sir kata kalau xda jawapan dia akan deduct markah. =..=

Apa pun aku masih BLUR sekarang sama ada tadi tuh test part 1? ataupun kuiz ? mana satu? aku pun x tahu ^^

 

k bai.

Assalamualaikum.

0 orang komen sini: