Klik ok? TQ so much !

Monday, August 1, 2011

Worst Day Ever!

 
tumblr_lbqrls8fWR1qzya49o1_500
worst day ever..moooooooooo~

 
Hari ini hari Isnin, and I've declared that this's my worst day ever! ever..ever..ever…#berdengung lah konon


haha sumpah 1st time benda ni berlaku dekat aku.. maybe lahh? 



  • Bila aku bangun dari tidur tadi pagi, aku tgok jam dekat handphone aku..7.40am WHATT!!???  face24  gila babi terkejut aku tengok jam tuh. Aku terbangun pun sebab, jiran sebelah bilik aku yang ketukkan pintu. Fuhh kalau Ellen x ketuk, aku x tahu la bangun jam berapa. =.=
  • Petang ada kelas Madam Mydah, aku x pi kelas, sebab aku lidut lambat! =.= Bila bas sampai, pakcik bas tuh x maw angkut kami ber-3 + 2 orang lagi (aku,Ellen,Rina) naik bas. Ok fine. Nasib puasa..jadi xda la jugak perasaan memaki sumpahan Ji Hyo keluar.Bawa kereta sendiri lagi bagus. Photobucket


fuhh, nampaknya di bulan mulia ini, aku kena perbaiki diri aku, bukan bertambah-tambah teruk perangai aku. dui.Photobucket



  • kena awal pi kelas
  • bangun awal selalu
  • buat assignment awal selalu
  • dan harap perkara di atas ni dapatlah ko wat ya Syakirah!


aduhh aduhh..tekanan jiwa aku hari ni... =.=' aduhhh


selamat berbuka kepada Zon 7 Sabah, jam 6.34pm kita berbuka hari ni..wuhuuuuuu! ^^ #awal wishh =D

0 orang komen sini: