Klik ok? TQ so much !

Tuesday, August 30, 2011

Pagi-pagi aku beraya ke hospital


Assalam, Selamat Hari Raya Eidulfiti Maaf Zahir dan Batin kepada seluruh umat Islam :D

Tadi pagi, bangun-bangun jak trus gi tandas. Muntah-muntah + cb. Arghhh sengsara jiwa aku.
Then my bapa bawa pi Hospital. OTW tuh, banyak gila orang dekat jalan raya, jalan kaki menuju rumah Allah untuk menunaikan solat Sunat Hari Raya Eidulfitri. Meriah plak aku rasa. Tapi hati aku tidak meriahh.. huaaaaaa T__T

Orang pagi-pagi pergi rumah nenek aku pagi-pagi da pergi rumah sakit =_+&^%

Tuh MA kata aku tak boleh makan makanan pedas, masam. Makan yang lembut-lembut jak. Huaa habis hancur berkecai impian aku makan soto yang mama aku buad, tambah2 dengan lada lagi. T_T , dia kata aku kena makan yg lembut-lembut jak. Sebab nanti if keras-keras, komfom muntah balik =.=

Tuh MA sarankan aku kena suntik. Fuhhh, nihlah first time aku kena jarum setelah form 5 berlalu dulu. Sakit ohh. bapa kata macam kena gigit semut api, tapi aku rasa teda-teda lah bah kena gigit mcm semut api. Sakit lagi dari kena gigit semut api. =____+' then kena bagi ubat tahan muntah and so on.

Sekarang aku kena jaga pemakanan aku. entah apa aku makan sampai aku jadi mcm ni? huhuhu.. harap habis cepat, koz aku maw jugak beraya and bantai makanan fevret aku. hihihi ^_^


Selamat Hari Raya Eidulfitri! ^__^Y     XOXO Maaf Zahir dan Batin :D




7 orang komen sini:

Anonymous said...

waalaikumussalam kak kira..haa..x jaga kesihtn la nie..jaga diri tau.samat hri raya ye ^^

Unknown said...

la kesiannya...abg doakan smoga cepat semboh ya

Woofer Storm said...

mcm sdp ja tu beraya di hosp..hehe lain kali jgn mkn pedas2 ok...slmt ari raya,maaf kalau ada salah silap selama kita kenal ni..miss u la..hehee

jaga diri^^

Kira Kekuri said...

@Novelgurl haa hee.. x jaga tuh sebab x sangka plak akan d timpa sakit, sebab selama nih jarang benar kak kira sakit. sekali sakit, lebih-lebih sakit pulak..hoho yaa jga diri la ni. Selamat Hari raya jugak =D

Kira Kekuri said...

@khairul yahh terima kasih abg khairul :]

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm 'sedap' sangat nasir. paling 'sedap' tym kena jarum. ok aku pun selamat hari raya maaf zahir dan batin . maaf if ada salah selama ini :) hehehe

Woofer Storm said...

sedap 100 plus time penat2 berjoging..lagi2 kalau sejuk..ngehhhhh