Klik ok? TQ so much !

Tuesday, August 16, 2011

Big Apple | Pujaan Hatiku


ehsan Google

Big Apple. Sampai kenang-kenang aku menggigit donut yang sedap. waaahhh. *mulut terlopong

Big Apple. itu puncanya aku pergi 1B petang tadi, lepas kelas jam 12, terus aku chow menunggu bas kenTUT T.U.T (Tuaran united transport). Bas ni memang satu-satunya bas yang boleh masuk UiTM. Istimewa apa bas TUT?hihihi



Then, jalan. kawan-kawan aku yang tidak puasa, yang non-muslim gi makan dekat Apple Cafe. Aku? aku sebenarnya tidak tahu arah tuju aku, jadi aku tiba-tiba terfikir maw gi Harris. Syurga cinta Novel, bagi aku lah. ^____^ itu jak yang terdekat. centre point? ahh aku malas pergi sana, biarpun ada cawangan Harris sana jugak, Popular. sebab, jauhhh =.=

Then, bila aku sampai sana. entah. entah berapa lama aku dekat sana. Satu-persatu novel aku belek. Mencari pilihan yang terbaik. Belek-baca-belek dan arghhh! itu jak aku buat. Dalam hati berkira-kira maw beli novel apa? Novel apa yang sesuai? novel itu ka? novel ini kah? Semusim Rindu, Aleya Annesa? aku da baca, tapi macam mahu beli jugak  =____= hmnnn.. rekomen novel yang bagus sama aku boleh?

Aku kira maw beli novel karya Jemari Seni, sebab best. Tapi pilihan yang ada cuma sikit jak. Harga Sebuah Cinta, Hani Fazuha? best jugak. Aku da baca sekali. Tapi belum habis. =__= ekeke. Then, aku padam kan jak niat yang membara-bara terbakar di hati ,hiperbola pulak. =.='
Aku keluar dengan tangan kosong. Berfikir jugak aku, "novel dekat bilik ada dua bijik lagi aku belum baca, bagus x payah beli ".

Jadi aku keluar, kasi kawan kawan aku si kawan , ehh banyak plak perkataan 'kawan' aku. Aku kasi teman kawan aku Arlena. Dia maw main Dance Dance Revolution ( DDR ). Dulu, sumpahh! haram jadahhh aku tidak tahu apa  DDR nih! makanan? minuman? ohh Game rupanya. mangkuk betul! Apa pun, kawan aku ni memang EXPERT lahh main benda. Dia main yang paling hebad punya, yang paling laju. Dan semuanya aku nampak, PERFECT! PERFECT! PERFECT! hmnn...kalau aku? hmnn...terinjak kaki sendiri kot? =___=








Lepas beli Apple Besar, kami balik. Alhamdulillah, ada bas. Tapi! sebelum balik..singgah dulu dekat Dunkin Donut. kekeke. Ya Allah! sukanya aku makan donut. sebab dia sangat sedappppp..terutamanya big Apple. Dunkin Donut tak sedap. Nanti aku tak maw lagilah beli Dunkin Donut tuh. hmnnn =.= apa pun, memang dasar daga! kyahahahaha :DDDD


k bai. Assalamualaikum. Selamat berposa bagi yang berposa esok hari ^__^












ingin pendapatan lebih?!jummmm join n klik sini~ KLIK












1 orang komen sini:

Woofer Storm said...

kira ,sy budak kg nda pndai makan benda alah ni tau..bila blnja ka??

slmt hari raya tak lama lagi k,mgkn aku bz tau time raya ni kena kerja..ermmm kalau ada slh,harap maaf k..aku kan jht^^