Klik ok? TQ so much !

Saturday, May 7, 2011

Perempuan memang malu ya maw jumpa jejaka yg dia suka or minat?


Perempuan memang malu ya maw jumpa jejaka yg dia suka or minat?




Ohh aku tertanya-tanya jugak ni.  pagi kira-kira jam 2 a.m ( kelmarin ),aku tengok la DC CUPCAKES.Reality show jugak,Cuma dorang nih kan pasal wat2 cupcakes..tinggalkan dunia korporat n wat bisnes kapkek.

Aku mmg suka tgok benda-benda yg melibatkan makanan ni.Jadi aku layan la benda ni.Ngam-ngam kan waktu aku tgok tuh,si Hanna (cashier dorang ) ,datang pulak jejaka-idaman US dia pi beli sebijik cupcakes dekat kedai tuh.
Jadi dia pun kata la dekat Catherine yg konon sampai dia nih x boleh la maw jaga duit tuh.( kan 2 keja cashier ) .Sampai menggelabah + malu la dia dekat depan tuh.Waktu jejaka-idaman-US dia 2tu dari luar lagi dia da malu la.HAHA.Dia kata dia mmg minat la jejaka-idaman-US dia tuh dekat kelas .

He’s adorable~ kata Catherine( bos ).Apa pun bos dia mmg sepoting.

Aku pun tgok la kan,adorable ? yahh it’s true! Da la tinggi+hensem lagi.Memang patut dipanggil jejaka-idaman-US. Jadi dia pun ke dapur mengambil sebijik kapkek untuk laki tuh ( nih bos dia jugak yg suruh,siap suruh ambik yg panas-panas dri ketuhar lagi ). Owhhh aku rasa sweet la jugak,dia siap simpan hiasan ‘love’ lagi atas cupcake tuh. Aku harap laki tuh faham la maksud ‘love’ tuh. Kalau x paham,aku x paham la laki jenis apa kau.Konon laki tuh langsung x taw si Hanna ni manat dekat dia.

Di sebabkan aku sorang saja yg bangun tika itu,jadi aku melompat sorang² depan tv ,Kegirangan.Mcm aku pulak yg kena bagi Cupcakessss dan mcm aku la pulakkkk kannn si Hannaaaa?=..=’

Berbalik kepada tajuk d atas,yg memang pempuan malu ya maw jmpa jejaka yg dia suka or minat ni?haha.kalau aku aku rasa betul la.Tgok jak si Hanna tuh,maluuu la plak jmpa laki yg dia minat.

. Aku pun,memang kalau org yg aku minat or suka ada depan mata pun aku sajuk + malu + panic n banyak lagi lah.HAHA. sila bagi penampar dekat aku cepatttttttt~ni suda terlebih exposed ni! hehe .Biasala tuh kalau cinta bertepuk sebelah tangan kn? Sorang-sorang ja malu..kyahaha! itu kisah lama.Malas pulak aku maw ingat..demmmmmm =..='
Itu kalau aku la..kalau korang pulak mcmana? X kira la laki or pempuan ka?Patut ka malu or gabra ka apa kalau terjumpa org yg di minat/sukai itu? =D hahaha



k bai

assalamualaikum ^^


25 orang komen sini:

nunui Joe said...

maluu~
tapi kena pandai2 cover lah. ;D:D:D

dayang said...

ya kan kira..mcm aku kan..nerves gila2..jantung berdebar dgn lajunya..mcm cramp ja otot2 smua. hahahaha..dasat2..mari join GA tu kira..mekap mahal...hahaha

nelly said...

inilah perempuan ..
=p

Cheritera Chenta said...

hahah~

sama macam chenta. kalu jmp jejaka idaman mesti da tak taw nk bt pe dah.gabra gler.tp dia cool jak pon.haha.tu la kan.syok sendiri.kekeke

Woofer Storm said...

siapakah pujaan hati cik kira ni?heheeee

Zahariah said...

mmg la malu gila...;p, haha..tringat plak aku masa form 1 dlu..abg ko 2..;p

nong said...

hehe..lucu + suka plak ak baca n3 ko ni.. maw share jgak la cket.. hurm..kalau ak kan.. masa ak ngan c tunang ak dulu, bila jmpa dy jak, ak rasa cam tengah terbang ni..langsung nda terasa bumi tu kena pjak..lpas tu degupan tu arr, laju gilak.. gila pun nda camtu..hehe.. sampai skunk ni pun still g berperasaan sebegitu..haha...
http://icons.iconarchive.com/icons/bad-blood/yolks-2/256/shy-icon.png

Gayahspears said...

malu2 jugak sambil nyorok kat bawah meja..hahahaha

Gayahspears said...

malu2 jugak sambil nyorok kat bawah meja..hahahaha

Amanda Sasha said...

kok pndi sudah bicara tentang cinta ya. hahahaha hebatttt!

kira kekuri said...

@nunui Joe haha.sokong~kenala pandai kover,nnti kdapatan kan susah..doii

kira kekuri said...

@dayanguinah dyg, emmm..pada pandangan dokter la ( perasan dokter cinta ) ni la sakit jiwa kala bercinta.ahaaa ^^
GA tuh mekap,huhu..aku ni bukan jugak kaki mekap dyg.ehhe next time dear

kira kekuri said...

@Cheritera Chenta haha betul 2 chenta.mcm dyg kata..kdg2 sampai nerves gila2..tangan pun sejuk.haha.

kira kekuri said...

@nelly ahha =p pempuan~

kira kekuri said...

@Woofer Storm owhh yg penting dia manusia gak Achie,hehe adalah :D tpi xda makna pown.haha

kira kekuri said...

@Zahariah dushhh! teringat pulak zaman purba nya kisah 2 taw.haha lucu plak kalau aku ingt balik..HAHAAH*ketawa2*
p pusat sumber pun 1 masalahh..sejuk jak badan.adaka patut? kuling gaya dia kin sejuk2 badan bah Eya.haha

kira kekuri said...

@nongkalau ko ska,aku pun ska jugak ^_^ lalala~ haha Zila,sampai mcm tuh sekali? pian ea ar sampai ndak trasa bumi d pijak? mesti ko malu2 2 kn? ~.~ hahaa :DD xpa nnti ko kawen ilang la 2,jangan lpa jempt k? ^^

kira kekuri said...

@Gayahspears aku nyorok kat beranda =p

kira kekuri said...

@Amanda Sasha yaa manda syg..pandai da ni.jangan salahkan aku.aku terikut2 kaw.(tba2)

nong said...

haha..memang malu la sap kira..nda taw mana maw c tapuk muka...padahal urang tu besa jak pun..hehe..rasa nya smpai bila2 pun tu kali nda ilang rasa gtu tu kira.. that's wat they called LOVE..^_^

Amanda Sasha said...

waduh2.. dangerous sungguh ini! kok harus dilaporin di kantor polisi ini ya pak.ngak usah main cinta donk syg.main edit blognya udah sihh..

CIK TOM said...

mmg sifat semulajadi perempuan pemalu ^_*

kira kekuri said...

@nongaww..hihi Zila,nnti ko kawin ka,jemput2 la aku n kakak aku n family aku..heeee :D
best jugak love ni ya~

kira kekuri said...

@Amanda SashaJangan dong embak Manda! nggak maw! edit blog? nanti dong..di editin dulu blonya embak Eza..ahaaa

kira kekuri said...

@CIK TOMtul 2 Cik Tom,kalau x malu bukan pmpuan namanya :D