Klik ok? TQ so much !

Monday, May 23, 2011

Gula-gula special



Assalam.
Teringat lak kisahh gula-gula special nih 
waktu aku masih kecik-kecik dulu.Memang kebiasaan
kalau cuti panjang,kami adik-beradik perempuan akan di hantar bercuti di rumah nenek. 
Kalau da sampai sana tuh, mesti mandi sungai. Harap kawasan rumah aku waktu tuh,
sungai sebijik pun xda. Longkang ja ada. 
Sana lah mula belajar berenang,ketam padi, dan banyak lagi la. 
haha .err..melencong dari tajuk sudah.
Jum jum! ^^


Lokasi:Rumah Nenek
Waktu: Cuti panjang
Kechik tuh adik aku,kakak tuh kakak aku la.haha!







hahaha..adik aku cerita,dulu aku pernah kata dekat dia yang ada sorang kawan aku
ada penyakit dada burung.Kawan aku tuh kata dekat aku yang ubat dia makan 
taik kambing + gula .Tahi kambing fresh-fresh (cuba bayangkan? ) =.='
terbayang gak aku macamana kawan aku tuh makan?
aku terpikir jugak betul ka yg dia katakan tuh?
Tuh la pasal adik aku ni berani lak pi pigang tahi kambing.
kahkahhh! 



p/s:jangan contohi OK? =p



16 orang komen sini:

Amanda Sasha said...

eee dari dulu sampai sekarang aku suka lukisan kau. bhahaha (ketara tengok gambar jak) =DD

kaichou pina said...

ngaaaa sot c kecik..hahaa..anyway jga diri ti kcik di tmpat urg..huhuhu *mood sedii :(

Anne Nurain said...

alalala comey ny katun..
ko lukis sndri ka tu? =)

hyemynameisrasyid said...

hush.,
em.,btw,lukisan ni lukis sndri ke?

Dayana AZ said...

hahaha seyes comel sgt3 katun2 nih..
btw apa jenama bedak sjuk yg mcik awk buat ? :)

kira kekuri said...

@Amanda Sasha LOL.Iyaka manda? hee thanks :D

kira kekuri said...

@kaichou pina yup! harap dia jaga diri dekat UM tuh..huhu..mood sedih* =(

kira kekuri said...

@Anne Nurain Iya..TQ! ^^

kira kekuri said...

@hyemynameisrasyid yup =) lukis sendiri ^^

diana said...

pandai melukis ya..
buat buku komik tak??

kira kekuri said...

takk.pernah buat sekali,lepas tuhh terbengkalai..malas.huhu

nunui Joe said...

haha!
hampir sama kejadian mcm abg2
saya time dorg kecik. haha

dayang said...

ko lukis ka ni Kira? kreatif! oits..aku ingat gula2 kumpulan trip2 K-Pop tuh..haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

jenis jenis kereta mpv

bukan senang nak lukis tau.... aku dulu ada gak berangan nak jadi kartunis tapi tak pandai lukis camnerrr... nak lukis ayam jadi itik pulak

wa khairul onggon said...

euwww.. tahi kambing bulat2... hihihihi...

Woofer Storm said...

apa pun cntik lukisan kira ni..nak satu..titik^^