Klik ok? TQ so much !

Monday, December 20, 2010

non-stop reading novel







malam2 ni tba2 plak sakit perut.aishh..mnala nak dapat ubat ni?xpa2 than ja sakit prut.
tapi korang jgn jadi mcm aku k.minum la ubat yaa.aku ni jenis sengal skit..x ska mnum ubat.
urghhh..!seronok sakit woaa..xpa la ujian dri tuhan.ni la sbb asyik2 makan jew.


Apa2 pun sakit perut xkan menggentarkan jiwa ku tuk menaip2 kata-kata d sini.cheewahhh!
ada kaitan ka dengan gentar jiwa?aishh mengarut la aku ni..owh,btw skrg tengah struggle habis2san mmbaca novel Berbunga Kasih by Hani Fazuha dan pastu akan ku sambung bacaan ku dengan Ungu Karmila hasil penulisan sepa lagi klo bukan Ramlee Awang Murshid.if sape x knal x taw la.hahaha..Dia penulis novel thriller no.1 Malaysia.cayaalah..aku PEMINAT NO.1 RAM!love ur novel!paling best ialah trilogi Bagaikan Puteri.sapa blum baca 2 baca la.aku pas baca crta 2..jiwa jadi tenang ja,maybe sbb unsur2 dakwah yg banyak..best la..trus berharap dpat suami cam Laksamana Sunan(okehh ini mengarut dan mustahil)...Terima kaceee ya Ildah Nahur koz pinjam kan aku.hikhuk.nnti Cinta Sufi aq ko baca la k..^_~


ini dia Ungu Karmila..woww..seramm covernya!

Ia makan untuk hidup,tapi tidak pernah minum





Ungu Karmila cerita seram.kawan aku kata bunga jak 2 yg mmbuatkan mereka halusinasi mcm2..haha.aku blom habis baca lagi woo.erkk pembetulan..mula pon belum.haha~seram ka cta ni?nnti la kita baca sama2 kalo bole k.HAHA.adik aku yg berani pon yg mana biasa tutup pintu,tba2 x suru aku tutup.....


"ok aku tutup pintu" kataku


"jangan bahh",kata adikku si Shahirah


"knp plak tba2 x maw tutup pintu??" kataku


"takut bahh,seram ni Ungu Karmila.." dia ckp


owh adikku,ia cuma buku.apa yg nak d takutkan?cehh..ckp ja lebih aku ni,sekali nnti if aku baca aku plak yg ganti takut..grrr..takit la plakkkk
Ok pas baca Ungu Karmila aku sambung ngan novel 9 Nyawa.RAM jgak..nmpaknya minggu ni  non-stop la aku baca novel.da minat sangat baca novel kn.hihii.
kalo da kuar gila2 aku beli novel perna sekali aku beli 4 buah sekali gus..amboi..prasan kaya plak =.="  kalo gila lagi naik la ke 5.hishh2 jgan contohilah contohi aku k..kwan2..


ok la maw baca novel dulu..tranggg tanggg tangggg tanggggg!weeee~~(hepi mood sbb dpat baca novel smpai nangis2) haha




k dadaaa!kena cepat nihhh..maw baca novel..zazzzzzzzzs!^_~





9 orang komen sini:

Woofer Storm said...

nak pinjam^^

Mohamad Amzar said...

yeah , suka RAMLEE AWANG MURSHID . first bce hasil karya beliau Bagaikan Puteri lah , tp ada yang baru kan . apa ntah nama !

kerangRebus said...

wah..lama tak bace novel...dulu leh la layan..skg bz asgment je ..uhu..cuti pon xde mud...iskh2 -_=

HaNTwO said...

memang giler novel yek?? :P

Magrib said...

suka baca cerita seram.. tapi takot.. mcm kakak saya

anyway.. suka tngk blog anda. menarik gila dan follow anda..

Rahsia tapak tangan OBAMA

Cik Kira said...

Woofer: ndak dapat..jauhh.muahaha

Cik Kira said...

Mohamad Amzar:kita samala..first karya dia bagaikan Puteri jgak.mula2 sangka x best..sekali bca best plak kn?hihi owhh novel yg baru 2 tajuk dia Cinta Sufi. :)

kerangRebus:waktu cuti ni lahh beshh baca novel!hehe

Cik Kira said...

Han: iyaaa..:D tapi pandai jgak aq waras dri kegilaan aku ni.kekeke :p

Magrib:TQ, :) sama laa,tapi takut,tapi baca jgak sbb best!

Zahariah said...

mana sdh janji manismu??haha