Klik ok? TQ so much !

Monday, December 13, 2010







blog aku lagi suka dri fb
fb is disaster =.="

agak depressed kblakangan ni
wat should i do

banyak benda dlm kepala otak
itu ini smua datang
lama baru smua dtang d minda

adoyaaiii


begini la hidup kan
aq mesti tabah biar ia perit ku rasa

aq asal tkanan makan
aq taw x bek tuk kesihatan
lebih2 lagi keadaan aku ni..ahaha!
x lama g bnyak la pnyakit bersarang ni 
sedih plak + sifat aq mls jmpa doktor,aq pown x taw la 
pa pnyakit aq skrg
aq tkanan jak trus feeling2 maw baca novel.
hahaha~
novel is da best
paling 1st best of coz la Al-Quran..baca..tnang hati..
ilang sgala yg d rsaukan..
novel second :)
novel aq dekat mama org belum d kasi balik lagi
sda la novel best aq bg pnjam.
hohoho
BERBUNGA KASIH
best!sepa sda baca? say yes
sepa belom say no or diam2 jak la k ;p

klo dlu wktu kecik2
astma ja aku ada.nasib sda besar ni 
xda sda bah.alhamdulillah :')

hari 2 adik aku pulak kuar astma dia
x sangka aku.
hope baik2 saja adik n mama :'D
 Amin





0 orang komen sini: