Klik ok? TQ so much !

Thursday, December 16, 2010

perna ada buku biodata tak?

salam semua.tba2 malam2 buta rajin tulis entry.perna ada buku biodata x?buku yg tulis2 personal details dalamnya 2.tadi waktu kemas2 rumah..tba2 trjumpa 1 buku biodata aku.lawakk ehh
semuaa kawan2 pnya biodata ada d dalamnya.




if dulu2,waktu skola mnengah..ada la 2 buku d  bagi dkat kawn suru isi tentang diri.ada yg kreatif.ada yg tulis2 g2 jak..yg semangat pulak siap warna2 lagi.hahaha.sekali baca tadi.lucu jgak aku.
at least ada jgak kenangan2 waktu dulu2.hohoho


buku 2 akan aku smpan jadikan kenangan.banyak biodata kawan2 aku d dalamnya.tulisan waktu masi budak2 lagi..(matang la kunun sda skrg..perghh.haha) antara kawan2 blogger yg ada si Zahariah.Eya..aku lucu tgok biodata ko.ahhaha ^_~ menghibur jiwa!
nnti aku smpan baek2..tym f1 pnya 2.hahaha..kawan2 aku yg lain plak.
si Safiah,Rhona,Suziela,Azrul,Adel..dan banyak la..hehehe..best wooo kn.kenangan2 tuh..tulisan tym f1.hihihi




k la daaa!syg kawan2 aku smua.hahaha







0 orang komen sini: