Klik ok? TQ so much !

Wednesday, December 8, 2010

orang sdg busy aq malas busy

assalamualaikumwarahmatullah ;)
kwan2 semua ^_^



orang sedang busy,aq pulak mlas busy.i2 la tjuk entry aq kali ni.muahahaa ^__^ .owh apa yg d busy2 kn? semua busy bukak laman web kolej kediaman UITM KK, EhEp.semuuuuuuaaaa busy maw cek if dapat kolej kediaman ka x..sampai aq mau masuk laman web 2 pun kompom tunggu seminggu dua lagi baru la aku dapat bukak kali =.="  tunggu email dri uitm pon cukup la bg aku klo da terlampau loading sbb ramai org acsess lmn web 2.

Pastu result exam kluar.ntah la xda plak mood aku.apa result aq redo ja la.hihihi ^_~  result semua plajar Uitm kuar 10.Disember.2010 nih..ceitt. lusa 2.kawan2 semua rajin memberi sms 'gud luck'.sms berantai.aq x pecaya tul sms berantai ni..

"jika anda tidak menyebarkan sms ini dlam masa sekian-sekian hari..maka anda akan......"
"jangan heran jika anda berjaya kerana menghantar sms ni....."
"dengan membaca sms ini,dengan itu anda telah bernazar.......jika tidak anda akan d timpa musibah...."

wuuhuuu~ O.O!   nazar tuhh...jangan main2 dengan nazar..ish2..contohlah ngam2 tym 2 xda kredit..x ka hampehh 2?..aq dpt sms camni..xda,delete trus..haha~ustazah kmi dulu di skolah Ustaza Dyg Lainah kata,jangan percaya sangat sms berantai ni..
ada kalanya bole mmbawa ke arah..eh,ntah ke arah apa.lpa plak aku..kufur ka syirik..dlm dua 2 la..aku betul lpa..iyahlah sda 2 tahun aku meninggalkan skola tercinta aku..uhukkk3! :'(  http://www.emocutez.com
*perghh sedih konon* hihi ^_^ 
Dalam hal ni,bukan x maw pecaya.percaya..pada aku,ada cara yg lebih baek tuk mndoakan n cukup la kita mendoakan mereka dengan ikhlas dlm solat pun jadi lah..lagi afdal..hihoo ^_~ kn?kn?
apa pun terima kasih kpd yg memberi..thanks guys.luv u..appreciate it!




Tadi sempat jenjalan ngan mama,kakak,serta adik aku dua org..c abang dan adik.Pastu jmpa PC GAmes RESIDENT EVIL 5!waaalllaah~
Antara smua Game,aq pling suka Game Resident Evil,best..adventure http://www.emocutez.comtembak2..~dulu yg game ke 4,kami main di PS2..skrg PS2 da rosak..
hantam laptop kakak aku plak.sbb laptopnya mmg ngam tuk main2 game n tgok movie.ASUS..wow sioknya ASUS..!aq sarankan kpd yg kaki kuku movie n game 2,pilih lah Asus k..hihihi












k dadaaa semua.have a nice day..InsyaAllah..



















0 orang komen sini: