Klik ok? TQ so much !

Monday, December 13, 2010

kisah aq berblog




Salam semua :D

Hujan lebat nmpaknya d kwasan tmpat tinggal aku n yg sewaktu dgnnya.

Sempat lagi mandi hujan.lari2 dalam hujan dengan kakak n adik aq si abg.membersihkan sistem saluran longkang yg sumbat lagi..
Dan hasilnya skrg aku sakit kpla =.=”

Nmpaknya pasti banjir la ni kwasan2 yg dekat dengan sungai..
Smoga kamu selamat yaa :D rumah aku x banjir,sbb jauh dri sungai.Tapi rumah aku sebelah paya n skola.klo ujan lebat kan   paya:sungai  paya 2 nmpak mcm sungai.hihi.Aku bersyukur pda Allah krana aku mnetap d kawasan yg x d naiki air : ) Alhamdulillah ya Allah ;)

Maw crta skit.skrg aku lebih kpd blog.seronok sungguh blog nih.d bandingkan ngan fb yg memang lagi best sebenarnya,aku lagi ska blog sbb bole crta panjanggggg panjaangggg.FB plak status aku da mlas maw hupdet..it’s kinda borinnggggggg bahhh fb sda..Blog aku suka,bole jenjalan ke blog orang.memandangkan aku ska ‘baca-baca’ ni jadi aku lagi prefer blog! :D banyak info yg bole dpat dri blog,jika d bandingkan dengan FB yg mana asyik2 nmpak status aja..i2 pun pendek..tp best bah jgak fb..hohoho..men game best!

Kisah aku start berblog nihh waktu aku d sem 2 d UiTm.Mdm Alice maw kami wat blog n submit our assignment there.Jadik aku pun buat la.Actually sbelum 2 lagi aku da ada blog.Tapi blog ‘suka-suki’ jak..tulis apa yg aq suka.Tpi sekarang blog lma aku 2 da x ada.sda d buang :D dan yg ada blog ni lahh.Blog yg sebenarnya 2k submit assignment da jadik blog ‘tulis-tulis-macam-macam-d-blog’ ;D

That time Mdm Alice suruh buat URL blog yg d mulakan dgn Adjective.Fikiran blurrr.belek2 kamus.owhh jumpa la 1 ayat yg I’ve-never-heard-before iaitu Chuffed.Apa chuffed? Chuffed:Pleased  .Pronounced ayat ni mcm ‘Chafd’. Then pas nil ah aq mula jinak-jinak kan dri dgn dunia blogging..jinak pnya jinak…sem da maw abis,aq perhati Cuma aku n  kwan ku Manda jak yg aktifkan dri lagi.Yg lain…berenti sda..hoho.Dan smpaila skrg d waktu ini,aku nmpak kami jak ngan ada la 2 3 org aktif .Blog best.Kita bole warnai blog kita sendiri dgan cara masing2.Ikut kesukaan masing2 sampai la puas hati.kn?hihih..Fb plak,biru..biru…biru…i2 jak warna dia..mgkin 2 sbb aq bosan kot.LOL.

K need 2 go out. C ya later :D need to watch SECRET GARDEN! jom tgok ramai-ramai
Hyun Bin,Ha Ji Won dan Yoon Sang Hyun :D

0 orang komen sini: