Klik ok? TQ so much !

Sunday, December 5, 2010

cinta itu ini


السلام عليكم ورحمة الله 
سلام سجهترا سموا ^__^
هاها! راجين اكو توليس جاوي








salam semua,kaifa halukum?hehe ;) praktis arab d sini..:)
nasyid d atas adalah antara nasyid fevret aku,sangat lah aku suka akan lagu nasyid ini..membuat aku ingat pada tuhan yg satu..Allah..kadang2 meningatkan aku akan dosa2 ku yg lampau dan membuatkan aku berazam serta insaf untuk mengubahh diri ke arah yg lebih baik..InsyaAllah..:)


kalau kita tgok insan2 sekarang ni..merana kerna cinta la..
di tinggalkan cinta lah..cinta tak kesampaianlah..cinta tak di restui la..cinta di nodai lah..cinta kerna harta lahh..cinta kerna hutang budilah..cinta kerna terpaksa lah..cinta kerna nafsu lah....cinta songsang la..err,songsang??owh I mean,yg gay dan lesbian 2..hahaha! mcm2 ada kn?anda di cinta yg mana satu???


CINTA?kalau tgok selain kekeluargaan,'cinta' topik paling hangat sekali kn?sehangat sup yg aku makan td..muahahaha..mcm2..org sana-sini mencari cinta..putus cinta..aku sekadar memberi pandangan,berblog untuk memberi pandangan..hehehe..dunia dikelilingi dengan bermacam jenis cinta..i2lah istimewanya dunia..bnyak yg boleh kita peroleh,banyak jg boleh kita deritai...begitula cinta ...cintailah tuhan kerna jika kita cinta padaNya nescaya xkan ada penyesalan kerana cinta padaNya adalah cinta yg agung sekali antara semua jenis cinta yg ada di dunia fana ini..hasratku,ingin ku mengejar cinta Mu Allah..InsyaAllah.
pimpin aku ke jalanMu Allah,aku hamba Mu yg kekurangan..
http://www.emocutez.com *sad* terbabas aku selama ini..lain jalan dan lebuh raya yg ku pilihh.. ampuni aku ya Allah,andai ku lupa dan mengingat yg lain selainMu....sedihnya~dan Ya Allah,pintaku..andai aku jatuh cinta pada seseorang...cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya pada-Mu..agar bertambah kekuatan ku untuk mencintai-Mu..










To love someone is nothing, To be loved by someone is something, To be loved by someone you love is exciting, But to be loved by ALLAH is EVERYTHING...












p/s:sebelum tu,aku mau bgtahu..sungguh aku sayang akan keluargaku..mama,bapa,kakak,kecik,abang,adik..
love u all.. :)



0 orang komen sini: