Klik ok? TQ so much !

Saturday, December 18, 2010

Aku nampak Zombi!!



salam semua.apa kabar?harap suda makan yah.hehe..yg blum mkan 2 makan la k if lapar.hehe :D   


Owkehh x paya terkejut2 aku bukan nmpak zombi real pun.pura2 ja.yg dekat tv.ngeeeee
sbnarnya aku tgah tgok The Walking Dead Marathon..owh man~so creepy..bulu roma semua naik meremang.HAHA.serius.bab2 zombi ni sbnarnya aku sangat suka tgok >.< 
sbb mmbuatkan jiwa dan akal ku terkejut..hah..bolehh kan bgitu? ngeee (ketawa Peter Griffin dlm Family Guy)


owh nih versi katun.yg aq tgah tgok nih manusia.
owhh.menn..sangat kin takut..tapi best! 



Jom la kita tgok skrg! dekat channel 710 FOX! jom2! cita nihh..adalah jugak lebih kurang cam 
Resident Evil 2..kena pergi 1 tmpat kononnya selamat..haha!aku pun x taw la crta nihh..apamcam,yg penting sda minat..jadi layan ja la crita nih :D




ahaa ahaaa..aku tgah sajuk tgok cita nih.bikin terkejut wooahh..owh man..aku harap laki yg polis 2 selamat!! >.< owhh dia hidup..sikit tadi dia maw  bunuh diri..sekali nampak lobang yg maw masuk ke kereta kebal 2..hehe(aishhh,aku bercerita plak d sini) okehh 
g tengok sendiri!hahaha!



0 orang komen sini: