Klik ok? TQ so much !

Saturday, December 11, 2010

sumpah aku tidak tahu!

sumpah aku x tahu!aku x tahu kenapa aku minat betul ngan Stewie griffin ni!serius!hihihihi
tadi maw tgok Family guy jam 12 am lebih 2,tpi mama aku tgok Kirana.trpaksala berkorban..x la aku dpat tgok Stewie...Steeewieee!!(meraung) http://www.emocutez.com knp aku minat dia?
smpai gmbr fb pun si Stewie..hahha~mgkin dia comel?a ahh mungkin la 2 dia comel d mata aku.




jom tengok gambar si Stewie? jom laaa


stewie remaja
 aq nampak dia hensem.apa jadi ngan mata aku ni?
mantap la.version palingku sukai ^__^
tinggi sda dia.selama ni ketot
 stewie ketot xda warna
 stewie jd crossplayer Sailorchibimoon
 inilah real stewie :) sungguh comel..ahahah
msti kmu x nmpak comel kn dia ni..uhuk3


Stewie sda ada rambut..kim salam..masi ketot lagi nmpaknya






skrang d facebokk.aku,adik aku si abang dan si adik
profile pict sama.
gmbar Stewie.
nmpaknya kami suka sama Stewie..wow!

2 orang komen sini:

Amanda Sasha said...

wow.ketot juga y kaw sukak.hahaha

Cik Kira said...

besala manda.best apa ketot.comel.hahaha