Klik ok? TQ so much !

Sunday, December 5, 2010

kemarin aku mula start dgr2 ceramah pasal peraturan jalan raya,
mau kata siok,x jugak..sakit bedan aku,duduk jak..nasib penceramah sorang jak..klo x,sampai jam 3 ptg la aku basi duduk d sana nnti..
mula2 blur..dtang siap pakai slipar lg..seliparr tuhh!!hihi
sekali 2 org yg keja sana ckp..kna pakai ksut..perghh..pakai la aku kasut..nasib jugak,kalo x suda tadi aku p pakai seluar hawai tracksuit p ceramah 2.serius!


nasib jumpa kawan,err..bukan kawan sebenarnya..kawan baru..hehe..
org tempasuk,Dyang namanya..umur 24,rupa dia..?aku ingt sangat muda dri aku.rpanya sda tua beberapa thun dri aku..hee..sbb muka dia muka org muda2..comel2 g2..hihi..ada lah jgak kawan,klo x kering aku d sana.ceramah 2 pasal yg sebijik jgak ngan apa yg ada d buku...


k la..masa dah lewat..n aku dahh malasss..owhh kpada mereka2 yg buat ENTRY pasal aku 2,...TQ very muchh!!!terrbaekkk wokkk~~terrbaekkk~~hahaha...

0 orang komen sini: