Klik ok? TQ so much !

Wednesday, July 4, 2012

#6 Wordless Wednesday | Kelapa Ais



Kelmarin aku gi minum benda nih. Petang-petang begini memang seronok kalau dapat  minum benda nih kan. auuuu *terasa kesedapannya*
Nanti aku update. Selamat Hari Rabu! :D


#Malam ni Nisfu Sya'ban!
Jom kita ambil peluang ini untuk sama-sama beramal pada malam ini :)

17 orang komen sini:

Peri Kecik said...

lma x minum klpa...hehehe ^_^

Dear KHY said...

sedap-sedap ^_^

Noraim said...

kalau minum tgh panas lg best. perghh! hiks.

MyMy said...

Choii!!
first entry untuk bulan julai ke bai.. hahahaaa

jom p salut.. hehehe

Kira Kekuri said...

@Peri Kecik hai mema! lama x dengar kabar :D hehe pi la pekan km, kan bnyak kelapa.. :D

Kira Kekuri said...

@Dear KHY serius sedap KHY :DD

Kira Kekuri said...

@Noraim Aim, waktu minum kelapa ais tuh waktu panas2 lah, petang2 jam 1 gitu..sedapp dan nyaman~

Kira Kekuri said...

@MyMy oikkkk na Mymy, baru aku sedarr lepas ko cakap macam tuh beb..hahah

jom!? *semngat maw makan lokan*

♥ ROS ♥ said...

Sdapnyer.. Tp ari ni kat sini ujan je spnjg ari jd mengeletar pulak tgk kelapa ais ni..kihkih

Kira Kekuri said...

@♥ ROS ♥ bestnya hujann.. hiksss ^^

fadz said...

teringinnya.. nk skit bleh?.. ;)

hairy said...

wahhh!!!

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

kelapa~~

Arol Mubin said...

Sedapnya air kelapa! Nasib baik cuaca hari nie mendung, kalau panas mesti dah terliur bayang air kelapa. :D

MawardiYunus said...

tq sudi follow blog kita :)

Nelly The Strange said...

tiba-tiba rasa esok nak carik !
:D

ELFarahin said...

Oh! sungguh mengiurkan~ sllrrrpp~! huhuu..datang~ :D