Klik ok? TQ so much !

Friday, April 27, 2012

Penat





bismillah.


selamat malam




# pandai lukis, tapi tak pandai warna.
sobs sobss. Y____Y mo nangis. tapi aku mmg malas mo warna pun. ehehe

malam ni penat sangat badan aku. ouhhhh. pedih sana sini. hehhh penat. sebenarnya tadi petang tiba-tiba mood buat kek cheese menjadi-jadi. semua ni sebab lambakan cheddar cheese yang ada dalam aisbuk. ow owww

Tapi xda gambar pulak, lagi pun da habis dimakan. ehehe. sedap kali kek cheese i2 sebab tuh habis (masuk bakul angkat sendiri ) =p

Sebenarnya aku cuma penat putar fresh cream untuk adunan kedua ja. Penat tangan, penat lengan, kaki lenguh. ouhhhh. memutar fresh cream ambik masa yang sangat lama bagi aku. Hampir sejam! rupa-rupanya  teknik yang aku guna salah. grrr.. geram pun ada. Nasib adik aku datang pi tegur. Kalau x entah berapa lama aku terperuk dekat dapur. Mengantuk mengantuk putar fresh cream. =..=

Penat memang penat. huhhhh.. mo mengeluh, kaki tangan aku mana bisa bercakap. Kalau dapat, mesti diorang mengeluh sakit dan penat kan? Syukur Allah cipta 1 mulut sahaja untuk bercakap, kalau tidak mesti 1 badan bingit!

# hari ni mood guna aku
# penat, sebab tuh aku mengalah akan suatu perkara. 

apa pun, penat itu sekejap cuma. huahhhh. *mengeluh. 
mengapa begini?






0 orang komen sini: