Klik ok? TQ so much !

Thursday, April 5, 2012

kawan ingin membina masjid

 

bismillah.

hari ini memang penuh kejutan buat aku. Sekali tadi kakak aku kol bagitahu yang kawan aku sheeda mahu kahwin. Sheeda ni kawan aku dari Sekolah menengah.

hari ni baru aku berkesempatan untuk on9. kelmarin aku malas sangat mo online. Saja. Aku malas. hati aku ni malas da nak on9. maybe lepas nih pun aku akan jarang-jarang lah online. huhuu. Menyiksakan sahaja on9 ni. sekali ko buat, lama-lama bikin ketagih.

Aku masuk FB aku, then aku nampak ada mssage dari kawan aku Sheeda. Dia jemput aku datang ke kahwin dia nanti. Ya Allah. Gembiranya aku. Terus aku tumpang gembira untuk kawan aku yang akan bina masjid tuh nanti, sampai menangis pulak aku. *terlebih pun*

Then dia bagi no fon dia. huhu. aku mahu sangat kol, tapi kredit aku tidak mengizin kan. Sedih pulak, esok aku kira mahu ke kedai, beli kredit. mesti!

Tidak di sangka, kawan yang sama-sama dengan aku dulu, akhirnya akan menamatkan zaman bujang nya. Terus aku berfikir, aku bila lagi ? haha, calon pun belum ada. Ada pulak aku berfikir ke arah itu.  hahaha =D Nanti Sheeda kahwin 14/4/2012. Aku harap, xda lah apa-apa berlaku dengan diriku. Supaya aku dapat hadiri majlis kawan aku nanti. =’)

#Tahniahh Sheeda ;DD lahirkan anak comel-comel dan gebu-gebu macam emaknya OK?
hihihihi ^^

aku tumpang gembira =)

1 orang komen sini:

다(da)양(yang) said...

aisemen..tahniah utk beliau juga..hepinya dapat kawin. (len jua ni ah ayat ni hahaha)