Klik ok? TQ so much !

Monday, April 9, 2012

kawai ne Tony Tony Chopper!





Salam dan selamat tengah malam. ( yup tengah malam sebab aku update entry ni tengah malam )


uhuuu. sekarang kan mood aku tengah membara tengok One Piece. owuhh. membaralah sangat. =__=  . Sampai lambat tidur gara-gara tengok benda ni ja.


Aku memang suka anime ni. Semua kisah-kisah Luffy dan 'nakama' dia memang meyayat hati. Air mata pun berjatuhan lebih-lebih tengok kisah diorang semua. urkk ='<


Antara semua kan aku paling geram dengan Chopper! maw gigit! dia comel tul! mata dia bulat. dari bila lagi. asal aku tengok muka Chopper, aku rasa dia sangat comel. Suara pun comel! terus aku geram sendiri-sendiri. *gila ke der?


#inilah Chopper! kawai nee!??




ohh Chopper kenapa ko sangat comel !? Terus aku angan-angan mahu ada patung Chopper, sebab dia comel tul. Maw ada patung Chopper! tapi masalahnya ada ka kena jual der? errr. emmmm.. aku pun belum pernah nampak lagi.


#ohh sangat comel!
# ohhh abaikan hyperactive-kecomelan-sama-Chopper aku ni. hee




eeeeeeeee comel tul!
mawwwww

2 orang komen sini:

Woofer Storm said...

comel mcm ct kira..aheheeee

#tak blh komen pun kat blog wp,hanya mampu baca ja..

Iffah Afeefah said...

xtgk huhu