Klik ok? TQ so much !

Saturday, November 20, 2010

Aku Tersedar


CommentLover.Com

Bagaimana ingin ku ubah diri ini?
Ingin ku kikis sikap lama dan burukku,
namun sukar untukku buang dariku

aku manusia,
punya hati
punya jiwa
punya berbagai perasaan

Ingin sahaja ku terbang 
terbang bebas di langit nan biru
menjadi burung
tanpa memikirkan apa-apa


kadangkala di dunia ini
apa yang aku harapkan,tidak seperti apa yang aku impikan..begitulah lumrah kehidupan

begitulah hidup aku
aku pasrah


Ya Allah
tidak terhitung dosaku Ya Allah
Ampuni aku Ya Robb
Aku ingin menjadi insan berguna
banyak kisah pahit hidupku yang ku telan bersamaku
Ya Allah

Hanya Pada-Mu
ku berserah
Kau yang tahu isi hatiku ini
meski belum ku luah
Kau sudah mengerti isi hatiku Ya Allah
Ampuni dosaku Allah

sungguh aku sedih :'(
selalu bersedih
tapi aku diam
Tiada tempat tuk ku mengadu Allah
melainkan Mu
Yang Maha mendengar rintihan hati 
berduriku

Jadikanlah diriku ini
 setabah Sumayyah
Secekal Zinnirah
Sehalus pekerti Rabiatul Adawiyah
Semulia Khadijah
sepintar Aisyah
Setaat Aissah
InsyaAllah :)

Mungkin aku baru sedar
terima kasih ya Allah
kernaMu aku sedar kealpaan ku ini
hilangkan lah sikap burukku ini
pergi jauh dari aku

Aku punya cita-cita dan harapan
bisakah aku menggapainya?





Cinta itu seperti sinar matahari, memberi TANPA mengharap kembali. Cinta itu seperti sinar matahari, TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari. Cinta itu seperti sinar matahari yang MEMBERI KEHANGATAN DI HATI.. :)



okeh offside d sinixda kaitan ngan d atas 2 ar.aku mula blajar wat puisi.i2 pown hantam2 jak.biar.biarla sana.hahaha.saja aku kasi kuar ayat cinta-cinta nih
kepada yang becinta 2.n yang mau mencintai wanita idaman ka lelaki idaman
kamu ka..cintailah mereka sepenuh hati.aisehhmen.tak suka la aku jiwang-jiwang ni
tapi tulis jg kn?hahaa..menangi hati mereka,senangi hati mereka.
macam si Satria yg memperjuangkan cintanya sama si Cahaya.
Satria bilang dia bunga matahari,si Cahaya sinaran matahari.
Tapi Cahaya kasi tinggal Satria tuk kebaikan Satria pnya bapa(berceritalah plak aku)
Bah kasi pendek cerita,si Satria mau perjuangkan lah cinta dia!!dia taw ada x kena 
sama Cahaya 2!jadi aku harap kamu,sepa-sepalah,yg terlimpas kah,
terlalu kah d belog aku ni,dgr pesanan aku ni.hak3!!
aku akan gembira untuk kamu :)
aku gembira tuk mereka yang gembira.sbb aku mna perna merasainya.hak3
pergilah kamu buat hidup kamu macam sinetron Cahaya nih!!dui.
agak jiwang ya entry aku kali ni.wahahahah ;)

0 orang komen sini: