Klik ok? TQ so much !

Tuesday, November 30, 2010

aku kna sound sda!

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..fuhhh..
di mulakan dengan bismillah..


BISMILLAHIRROHMANIRROHIM



http://www.emocutez.comFuhh,baru balik dari pekan kB.kakak aku bwa cri Philedelphia cheese.Ehh g2 ka ejanya?aku hantam jak 2..x jugak pandai terjumpa2 i2 cheese.Kakak aku ni semangat tol mau wat cheese kek.Aku pon x sabar jg makan.hihihuhaha^__^



okehh back to the mother of topic,bapa aku sound aku td.ahha
"sda kau baca 2 buku ka?"   palagi..buku drive 2

"errr..errr...dlm proses..! hehehe" sambil aku tersenyum2..
http://www.emocutez.comhehehe :D  maka aku baru baca sikit..mati aku kalo bpa tahu aku blom baca..bca tnya "ko da baca yg bhgian undang2 2?"
"owhh dlm proses,heheheh"    ewaahh!smua dalam proses yahh!hahaha
merepek aku ni..4 haribulan tinggal beberapa hari jak lagi.nmpaknya aku kna struggle lahh ni.biar pon aku selalu hantam jak bawak kereta d rmh aku ni,hahahaa..but seriously,undang2 jalan raya aku x taw woo.mampus aku klo polis saman.

Dah la tadi tym balik dri pekan ada keta polis kut d belakang.ahahha! ^__^ ingt dia mau saman aku sda,aku pon takut jgak kedapatan nanti xda lesen n x pakai tali pinggang kslamatan 
lagi..rupa2nya dia mau balik p rumah dia d kmpung Kota Belud 2..
fuhhhhhhhh  *lega*


http://www.emocutez.comjadi from now on *ecece* aku kna katam la buku 2.!
aku takut x lulus komputer!ahhahah..knp aku takut r..
aku pon x taw oww..harap2 agar Allah akan mempermudahkan
urusanku..Amin ya Rob...:) doakan aku yahh!heee  :)



0 orang komen sini: