Klik ok? TQ so much !

Thursday, November 25, 2010

kenapa ya?

kenapa ya aku x dapat tdur ni?aigoo
sda penat aku tutup mata.aku sda try.aku tutup.
mau tdur..x dpat..xda gna juga aku tdur awal klo tutup2 mata
ndak dpat tdur.penyakit apakah aku kena ni?
knp ka aku ni?berpenyakit darah tinggi ka g2?(palis2)


suda ndak dpat tdur 2,on9 la aku..
bsok kna tocer mama.~_~ heeee lmbt tdur..


kadang2 mau gila sda la aku gni ni.
ingtkan aku jak.kwan aku bibi pown sekepla jg ngan aku,
tdak dpat tdur malam!




dia ckap d fesbuk
BIBI
 samala kita..aku p klinik lg.aku btaula sakitku susah mu tido.. ktawa tu dktor..dia ckp knu tampau bnyk pkir...btul la kalik tu taw..pastu dia bg 4 pil ubat tidur...susah tido bah..lemas aku..isk3.suda la klz lg sok..ko cutikn skg?




AKU
iyahh cuti ni..ko taw bibi.i2 la aku pikir2 dri tadi..kna ambik ubat tdur ni.
sesak aku gni ni..mama aku pown mara aku lmbt tdur..iyalahh sbnrnya mau tdur bahh.tp mata ni x pandai tutup2.sda try tutup ndak la juga mau tdur2.haiyoooo..mgkin btul jg 2 bnyak pikir.isk3..sampai bla aku gni ni?



http://www.emocutez.com arrrgghhh~tekanaa an an an aaaannnnnn!!*bergema2*http://www.emocutez.com


kalo begini la hari2.sesak aku.btul jg doktor 2 bnyak berfikir katanya...aku mau jgak cam org lain,
tdur awal..bgun pagi.tpi.aiyoo..klo gni aku SERIUS ni mau ambik ubat tdur bnyak-banyak..tp rsau jg klo x terbangun2 lagi.
bibi kata ubat tdur mahal.bahh ndak jadi la aku beli bahh.
terbang duit aku nnti,ntah ke mana..smata2 tuk tdur jak..ubat tdur 4 bijik mau rm30 bibi bilang.


nahhh.baru la aku sedar perasaan org yg x dpat tdur mlm nih.
aku sedar aku da mula sesak2 nafas ni.serius.2 la tauk mkan jak
bersenam ndak ingt!aduhh aku pening2 sendri memikir dri aku ni.
ndak lama 'jalan' la aku ni.ajal smua d tangan Allah :)
http://www.emocutez.com




aku mau tdur awal,spya nnti ndak jg kna tocer mama.bukan aku nemau..hati mau mata ndak.kah3.hehehe
apa yg harus aku buat?tulungggggggggggggggggghttp://www.emocutez.com
hmnn...apa2 pun aku harus tabah.ini dugaan dari Allah kpd driku..
:)



2 orang komen sini:

Zahariah Mastar said...

uuuuiii..ko ada anemia kali..hehehe...p cek capat2...

Siti Syakirah Saidi said...

ntahh la..hak3.paling aku mlas jumpa doktor taw.hahaha