Klik ok? TQ so much !

Friday, November 12, 2010

Balekk kampung!

haha.okeh hari ini aku balik kg.Kampung kesayanganku d Kota belud.Aku akan pergi meninggalkan UitM kesayangan aku ini.uhuk3..bye2 UiTM..paipai semuaa.uhuk3.

Paipai kawan-semua.jumpa next sem yah!!
Bapak aku pown x lama g datang ni.Hari ni aku bangun dengan semangat yg suam-suam kuku tuk bangun.ehhh..
malas aku packing.tp akhirnya aku gagahi jg diri ini segagah Badang 2k p mengemas.Semangat aku.Siap pakai baju Kurung lagi.
Saya suka pakai baju kurung.kamu??aku p kelas pun hari2 baju kurung.ntah knapa siok pakai baju kurung :D aku suka.selesa.hak3.

Suda mandi,aku lanji2 kejap then p pondok pengawal,pastu p unit kolej.Ndak sangka yg mak gad 2 org kg aku jg,tp mama dia la.hoho.
Okeh..sedih la aku ni..:(

 ee muka aku 2.
 .sedih.paipai UITM.*muka gedik kn?
okeh 2 jak.jgan mau lebih2 nnti bapa aku dtg
lambat aku.hakhakhak..:)


kepada kawan Uitm semua.baek2 jak yah..
kepada rum8..paipai.
kepada kawan2 d fesbuk..paipai.
jumpa d fb jak.hak3.
kebelakangan ni fb tempat aku bergembira
fb=taman permainan :D




wahhh wahhhh!!dengar!!
aisehmen *kesiokan
aku kan,aku cek la emel aku.aku tgok c Ben Bradshaw sda
approve aku jd kawanya!!yahuuuuu!!
owh I am ur fan Ben.hensemnya kau tuh.
Mari la kita sama2 belajar bahasa yah.
Ko belajar Melayu n aku blajar Bi.deal?
hek3..

0 orang komen sini: