Klik ok? TQ so much !

Monday, November 1, 2010

SAkITTT!

Saya rasa sangat lah sakit hari ini
sdala tadi makan makanan yg ada lalat mati.
kwan aku c Nurul Hidayu bah makan,aku daga so,join dia makan sekaki.hehehe.
Then,dia yg kesian.Kureng tol ko BTC,len kali 
masak 2 bersih2 lahh!tgok,aku da fening2 lalat
kat bilek ni,perot pown sakit sbb
makan makanan korg yg,rasa mank sedap lah
jga ckp..sekali check2..dah la ada rambut,
sekali ada MAMA LALAT la plak!.aduhhh.
baru sekarang aku trasa kegelian nya.
uweeekkkk.
lalat Pictures, Images and Photos

dah la tadi tym exam aku batuk2 kuat
urghh..apa nak jadi ngan aku ni.
itulah dah taw sakit tekak,makan n minum g benda2 yg x patut.
punya la aku tahan2 dri spya x batuk tuh.Sampai berair mata.
Allah jak yg tahu.huhu.

Tpi bnyak hkmah sakit ni.
I like =)




lalat Pictures, Images and Photos
wee..comel kn kami?
uweeekk!

0 orang komen sini: