Klik ok? TQ so much !

Thursday, November 18, 2010

Lantai Masjid Al.Aqsa runtuh!?

hey!aku tukar background blog! p warna biru n aku suka itu.. :)
owhhhh~~MyEm0.Com   biru kegemaran ku owh..kmu plk ska wrna apa?
bahh ndak paya jwab,jwab dalam hati jak. :9


kemarin,ek kemarin..yah kemarin itu.hari raya haji.
hri rya thun ni hambar sket..kakak dan kazen2 tercinta d Tawau n Tenom 2 x balik sini.mgkin d sbbkan cuti yg 1 hri jak..pfffffff.xpa..thun dpan kita jmp ;9


Malam2 mama bwa p rmh babu.Ni lah.Asal hari raya Haji ka Aidilfitrikah kompom la rmh babu aku 2 wat kenduri.Hari2.aku rsa ndak perna miss!!dan hari2 la jg kami cuci piring.Dei.haha~
ndak apa.snaman tangan bos.Skrg aku rsa tgn aku yg lembut kasar ni
bertambah2 la menggerutu dia.cehhh.pffff..






okeh.iklan kejap..
Lagi Lantai Masjid Al-Aqsa Runtuh!?
okeh aku trkejut mmbaca ini.ni smua kerja Israel la ni.pfffff



BAITULMAQDIS: Yayasan Wakaf dan Warisan Al-Aqsa melaporkan, tanah di bawah Masjid Al-Aqsa runtuh sekali lagi akibat kerja penggalian oleh rejim Israel.
Dalam satu kenyataan yang dikeluarkannya, yayasan itu menggesa diadakan siasatan terhadap berulangnya kejadian keruntuhan di sekitar masjid berkenaan dan punca keretakan pada strukturnya.

“Setakat ini, semua bukti menunjukkan ia berpunca daripada kerja-kerja mengorek oleh Israel di bawah dan sekitar Al-Aqsa,” kata kenyataan itu.


Yayasan berkenaan merakamkan kejadian itu dalam bentuk foto dan video Sabtu lalu tetapi menunda penyiarannya kerana mahu melakukan ujian lanjut serta membuat pengesahan data.

Pegawainya yang melawat masjid itu, Sabtu lalu menemui lubang selebar 50 sentimeter tetapi tidak dapat mengenal pasti kedalamannya.


Keruntuhan lantai dan keretakan pada dinding Masjid Al-Aqsa dan bangunan sekitar berlaku berulang kali sejak dua tahun lalu.




Pegawai itu berkata, kejadian berpunca daripada tindakan pihak berkuasa Israel yang menjalankan kerja penggalian di bawah masjid itu, tempat ketiga paling suci bagi umat Islam selepas Makkah dan Madinah. - Agensi


okeh ni berita aku baca td.org post jd aku post balik.
owh ada2 jak la Israel ni.ndak apa nnti kau kalah jg.tp apa yg ko maw wat sana 2?ehhh,xkn la mau ksi kuar dajal?ehh ada bah aku terbaca,apa bah aku terbaca 2 ar.lpa plak..nauzubillah


Okeh smbung cta,p rumah babu.tumbuk2 bwang.putung bawang.lada kering.owhh tgnku pedas,tp biar.nasib ada kuli adik aku yg rajin picit tgn.wahhahahaha..buli d harap ko.bgs2..:)




bahh p baca belog org dulu a.k.a. blogwalking.
thanks 2 aziz lai n dek yuyui p rekemen 2 blog..siokk wooahhh :D


pek2..
tgok luk ni..comel an?ahhaa ^__^


MyEm0.Com








okehh taraaaaaaaaaa!

2 orang komen sini: