Klik ok? TQ so much !

Wednesday, January 11, 2012

Blogwalking Blog Sendiri

 

assalamualaikum.

semenjak dua menjak nih, kerja aku baca blog lama aku. chuffedsyakirah.blogspot.com.
Dari entry pertama hingga entry seterusnya. Aku baca semua. Blog orang sikit ja yang aku rajin. he he

tumblr_lf3y7mYBgB1qzya49o1_400

Bila da baca, agak lucu yah. Aku pun x sangka yang aku akan tulis benda-benda macam tuh? ahahah ! Untuk entry pert!ma dalam BI, wow!. Waktu tuh, blog digunakan sebagai medium untuk assignment BEL aku. Sebelum tuh memang wujud juga dalam bahasa Melayu. Tapi melayu tuh padam, dan tukar kepada yg chuffedsyakirah tuh. kahkahkah.

Adoiiii. lucunya blog aku yang lama tuh. ha ha ha ha ha =D =D =D cerita memang mengarut semua, tapi aku suka ^^ semuanya menjadi kenangan. blog tuh sudah aku tinggalkan. kuikuikuikui.

 

#terhibur dengan blog sendiri ^^

8 orang komen sini:

dayang said...

hahahahhahahahahaha..!
lawak eh kira, aku rasa mcm lebih kurang lawak c tika. kekeke

Woofer Storm said...

tak mampu nak bw kat blog sndiri,banyak sangat merapu.sampai malu nak baca..hahaaa

ahsfantasy24 said...

hehe mana linknya?
nak usya ni.. :)

Woofer Storm said...

arnab yang paling disayang itu juga yang kira mo amik ar?cubit nak?hheee

#ada arnab ni aku beli ari tu,besar dah..dua ekor ni,malas nak jaga..kalau kira nak amik la,tapi mcm mana nak pos ni?heheee

chemay said...

chemay tak pernah baca entry lama2 kat blog chemay,
maluuuuu
haha

Kira Kekuri said...

@dayangahaha, dyg aku malu sendiri baca blog lama aku tuh, x sangka aku. haha ^^

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm kasi mempu bah ^^

Kira Kekuri said...

@ahsfantasy24 ada kat atas tuh ^^