Klik ok? TQ so much !

Monday, September 12, 2011

Selamat Hari Jadi Kakak! 12/9


Seng il chook ha hamni da~
Seng il chook ha hamni da~!
Sarang ha nuen Kakak shi!
Seng il chook ha hamni da!!!

woooo woooo wooo woowww wooowwww!! *sound orang kesiokan tepuk tangan lepas nyanyi lagu befday dalam bahasa korea tue. hebad tue ~..~ *perasan.

oh anyway. Izinkan aku nyanyi dalam bahasa ibunda pulak.

Selamat hari jadi!
 selamat hari jadi!
 selamat hari jadi kakakkkkkk!!~
 Selamat hari jadii~ ehehehhe.

ohh tinggal kenangan. *konon*
kalau dulu mama bapa kasi beli dua kek
sebab kalau 1 jak ada yang berebut-rebut
tiup lilin and x puas hati.
wakakakakak!
biar pun sekarang ok lagi dari dulu,
tapi sekarang ko xda kek ohhh =p



Dear Kakak,

Dengan ini aku mengucapkan Selamat Hari Jadi untuk Kakak, semoga panjang jubur umur, di murahkan rezeki kita  ( wish diri sendiri nampak? ) , ceria selalu, belajar betul-betul dan jangan nakal-nakal. wueeeekkkk! =p

Apapun aku lupalah pasal befday ko ni. Ehhh wait! bukan lupa sebab pelupa Ok? aku ingat bahh. Gila la kalau aku lupa. Ehee. Ko befday 12/9 aku 9/12. Terbalik jak date kita. Ehee. Aku lupa tengok tarikh bah. Entah aku ni, nauzubillah ada Alzaimer pelupa tul aku kebelakangan ni.

Tadi kami mandi-mandi sungai Tambulion Okei!? *jakun Almaklumlah rumah kita mengalami masalah air yang entah sudah berapa lama tuh-sejak sebelum hari raya lagi. Bangas-bangas sudah. Nasib baik pemandangan sungai itu cantik. Tapi cetek. Berenang? perghhhhh =..= ndak bulih. Apa pun tadi ada air sudah. Maw mandi-mandi sungai dulu kali, baru ada air kena tarik masuk tangki.


Sungai dia berbatu-batu. Puas kami main batu seremban. Konon lah. Bakar-bakar ikan, makan terung bakar..wahhh sedap! ^..^ biar pun tempat nih tidak setanding ngan funfair ko tuh, tapi aku rasa sini pun best bah jg. ngee.

Ehh apalah aku cakap ni? Ok, nampaknya aku kena akhiri surat x rasmi aku ni. Esok kena bangun awal terbang gi Bulgaria balik pi UiTM. Daa~ :D

Kami sini rumah doakan ko gumbira selalu ^..^ Y Selamat Hari Jadi!


pssttt: Inginkan pendapatan lebih dengan hanya bermodalkan rm100? Klik sini ^..^Y

4 orang komen sini:

azs_miina said...

salam..adik pinaaa....^^ kim salam pina ya..:) heheh nice blog!

kaichou pina said...

besarr...tQ ;) huuu..mau kut jln2 jga..ada sda air drmh??

Khairul Onggon said...

Adik yang baik hati... hehehe Selamat hari lahir jugak pd kakak Kira yer... Selamat hari raya Kira... Maaf zahir dan batin :)

Unknown said...

best la sungai tu..

eh kereta abg masuk paper taw semalam .

kereta aku dlm paper Metro !! .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/kereta-aku-dlm-harian-metro.html