Klik ok? TQ so much !

Monday, September 19, 2011

Exam is coming ^..^Y




INS200 (26/9/2011) 9.00 am - 12.00 pm
FIN320 (28/9/2011) 9.00 am - 12.00 pm
MGT300 (7/10/2011)  8.30 am - 11.30 am
FIN323 (9/10/2011) 2.15 pm - 5.15 pm




Hye there! looks like my exam is just right around the corner. Ohh LAMA lagi. minggu depan. Ehhh ! tak lama lagi!! gila lah aku kalau kata LAMA lagi. hiuuhiuuuu :S 

Persiapan exam? emmm bolehlah suam-suam belum mendidih lagi. Ingat aku maw balik pagi ni pi UiTM, alih² waktu aku bukak 'muka buku', nampak status kawan-kawan yg ostel xda air. huhh? terkejut aku. Ketiadaan air dekat ostel membuatkan perasaan aku untuk study sampai mendidih²dan perasaan balik ostel terbantut . =..=

Kalau sumber elektrik tidak ada, diri+akal+jiwa aku boleh terima lagi. Tapi kalau sumber air xda? serius, orang yang xda sawan babi mungkin boleh keluar sawan aku rasa kalau lama-lama dekat ostel yang xda air tuh, lebih-lebih lagi kalau aku lah sana...palis² .Jadi hari ni aku pi gak UiTM , tapi cuma untuk ambik buku (untuk study dekat rumah) *kononlah kalau study. Harap² aku dapat study. Aminnnn :) almaklumlah, rumah nih banyak gila cubaan kalau aku. TV-KATIL-MOVIE-MAKANAN-MINUMAN-PS2-BERAK  eiii banyak! Godaan nih semua xda dekat ostel. Tuh sebab mood belajar aku kalau dekat ostel = ON.

nanti tengahari pun aku kena jumpa Ajie, ambik buku MUET dia, aku pinjam kan geng? ehhee. sekarang dia study dekat UMS. Ohh dekat jak kita Ajie. Boleh roger² dekat aku kalau maw kuar 1borneo.


kucing pun mcam aku jugak comel! ehh salah! maw exam jugak!
sebab tuh dia maw study hehehe :p
 *sumber Tumblr



3.15 am. aarghhh! aku kena tidur, takut esok x terbangun pulak =..=' 


bubaiiiii ^..^Y


p/s: doakan aku dapat study lah d rumah nih. ehehehe ^..^Y


7 orang komen sini:

Achill レイン said...

Goodluck besss!!! hehe all the best 2u

Novelgurl said...

Tak AD air ? err..sy x snggup huhu2..nywy good luck ye kak ! study smart k ! XD

khairul said...

study hard and good luck yer dek.

Sesi melahap dan next project .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/next-autoshow-project.html

kira kekuri said...

@Achill レインterima kaseh ACHHH!! kmu pun x lma lg tuh kn? *sembarang meneka* gud luck 2 u 2! :D

kira kekuri said...

@Novelgurl aq pun x sanggup. tuh sebab sekarang dekat rumah nih. huhuhu

kira kekuri said...

@khairul yew. thanks bro :D

samizul.net said...

Naah, nda lama lagi pula tu.. Apapun, good luck and do the best okay! =D