Klik ok? TQ so much !

Saturday, October 30, 2010

selamat pagi subuh


okehh.jom layan entri bergambar?
aku taw korang rndu tgok muka aku.
hakhakhakk!!
JOMM!

nihh time kami p majlis hari raya.
bole la hari raya..yg penting makan2 
 saya daga n saya suka makan jadi saya
pergi ke sana bersama kawan2 saya
yang terchienta.
makanan di sana boleh lah dikatakan sedap,
menggiurkan,mengairliurkan.Ok cukup sampai di sana penerangan ituh.

aku pergi bersama kawan terchienta
Myen,Nurul,Shal,Bush,Ariani n Bedah.
malang'y kawan terchienta ku amanda
xda dtg..so sad..
klo ndak sda kita bergmbr2..ada jua knangan.hehe.
 


senyum selagihhh bulihhh!!



beratur tunggu makanan.lapar bah kmi.i2 la kmi dtg.
nurul n shal.klo suka contact aku. ;)

blueeekkkk*

bluekkk tuk kali ke-2
 kurang sopannya aku*

 begini lah ceritanya..dan begini..
nasyid kebangsaan.bulih sda kasi kalah dorg Azan 
solonya aku lah..kahkahkah*

sudu
 

owhh kepalaran membelenggu diri..

woaahh woaahh woaahhh*
mulut penuh



 me with jali.kmi bergmbr sbb warna bju kamu sama.yeah!
 jali with beda
shal with jali.aku interprem.hahha.bru taw ;p

 ahahahha!ada perasan?ahahah





nurul n dayang


okehh begitulahh ceritanya...mau lagi?
nanti jak.balajar duluan kita ayuh!

2 orang komen sini:

Amanda Sasha said...

mkanan nda sedap tu la aq x dtng~ hahhahahaha uishhhhhh cam kmu gmbr2! sedih aq..

Siti Syakirah Saidi said...

hahha..makanan dia bolehlah!
nahh i2la klo ndak bergmbar2 sda kita syg!ahaha