Klik ok? TQ so much !

Friday, October 15, 2010

~rumah manis rumah~



rumah manis rumah..yeahh
at last..nehh guess wat??aku suda sampai d rumah aku..yahuuu!
aku sangat hepi..setelah lama aku x menciom lantai rumah aku.at last nihh hari berkesepatan gak aku.
aku sangat rindu isi2 kat dlm rumah aku ni..=mama=bapa=kecik=abang=adik=miow2 smua

sampai jak KB kitaorg singgah p Skula lama aku
Tun Said yg atas bukit tuh.
then,urghhh!!aku dengar cita dri adik aku c kecik,
yg adik aku c abang,kna TAMPAR oleh cikgu dot...dot..(nama is not allowed)
tym habis perhimpunan atas kesalahan yg dia x lakukan sendiri. =.="
klo adik aku masuk sepital akibat terkejut d tampar nahh..x ka gawat tuh? http://www.emocutez.com
cikgu apa begini ni?actually better lu siasat luk mcm Edogawa Conan 2 slalu wat,jgan tampar sembarang tampar jak.Nasib aku punya adik tabah.yeahhh!!go abang!!
bukan salah adik aq ko nak tampar2 tanpa usul periksa.bgs ka g2 2?
aishhh..sedih aku dgr cita ni adik aku ni.
huhh.then cikgu dott...dott.. mintak maaf kat bapak aku,cuz dorg ni bole kira rapat la jg,kwan g2..nasib bos besar manyak sabar..heheh..








so,moral of story is...jgan la tuduh2 sembarang..ndak siukk bahhh..sabah bilang..
k ciow!wishh u all heppi day ^_^   http://www.emocutez.com                           





muahhhxx!with  cute love icon Pictures, Images and Photos















0 orang komen sini: