Klik ok? TQ so much !

Monday, October 18, 2010

one thing about me that i like 2 do is,i dont like 2 share my 'sad' feeling with other people.aku just suka pendam2 sendiri.hahaha.
even my bf(best fren) manda tnya2 dulu pown(ni kes yg dulu lahh tym part 2) ahhaha..aku x mau gtw.hahaha.=.='' aku sedih but aku ketawa.apala aku ni.sowt ka apa.
its ok if others people dont know..kita mesti ingat,meski pown kita x gtaw org....cukup la Allah ada..Allah dengar setiap isi hati hambaNya..even sebelum terdetik mau pikir pown Allah tahu juga apa yg ada dalam hati kita..selalu la meminta doa kepada Allah SWT..Allah pasti mendengar suara hati kita..klo x pown baca Quran.aku bukan la nak kata apa2 kn,klo baca Quran..hati tenang ingat dekat Allah..
seronok rasanya..heee


and selalu2 lahh selawat ke ats junjungan Nabi kita Nabi MUhammad S.A.W..
ada ustaz ckp dulu tym aku still skola menengah,klo kita selawat sekali k'atas nabi,
Allah akan selawat ke atas kita 10x...ehhh..g2 la seingat aku..heee
ok la mau tdur..








dadaaa
salam.=)

2 orang komen sini:

Amanda Sabariah Shamsuri said...

auuuu..terharu aq baca~ terus maw baca quran.hee

Siti Syakirah Saidi said...

mari la manda..heee..aku syg ko sbgai kawan..=)