Klik ok? TQ so much !

Thursday, February 18, 2010

Tuhan Berikan Aku Cinta...my new favourite song









Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hinaTuhan Beri aku Cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



I think that this song is good and I like to hear this song..maybe because its related 
with my life..huaaa...
hahahahha.....when will I meet my soul mate??hahahahahahahahhah
what kind of question is that??ahahahhahaha
ahhahaha
ok maybe not now...ahahhahahah...
I enjoyed being single when I am studying..I love study..
so don't think about Love and being loved by someone..
eyouuuuhhh!!hahahahahahah
study is the priority 1!hhehehe
I have a lots of friends and family too..they will be there 4 me..hehehehe
wakakakakkkkk!!!
I like to laugh!ahhaahahha

 

Animated Pictures Myspace Comments

MyNiceProfile.com

0 orang komen sini: