Klik ok? TQ so much !

Tuesday, March 27, 2012

Tipikal

 

Bismillah

Salam. aku muncul lagi. macam chipsmore tak? hihihi ^^

Sangat lah kan bila kita baca novel, mesti watak utama hensem gila, watak perempuan pulak, cantik, manis, comel, baik hati macam aku. ( dalam mimpi )

Jarang sangat nak jumpa yang sedang-sedang or yang di bayangkan kurang manis lah nampak. Rata-rata baik-baik sempurna tubuh badan ja semua.

Kali ni aku tengah baca novel, tiba-tiba tertarik untuk buat entry pasal ni. Hahaha ^..^
Dalam novel yang aku baca ni, penulis menafsir kan yang hero dan heroin dia sangatlah kacak-hensem  dan jugak sangat lah cantik-m

anis-jelita. sampai aku tak dapat bayangkan macamana degree kehensemen si hero dan kecantikan si heroin. Penat aku berfikir bagaimana rupanya yang hensem tuh. terlampau pun. =..=

14

#berharap gak hidup ni seperti cerita dalam novel

Tapi kalau tak hensem, tak kaya, tak cantik, tak manis, sepa nak belikan? fairy tale habis gak novel nih, tapi aku layan je semua. suka gak aku baca. hahaha =D #sangat suka ok

Ohh lagi, dalam novel, rata-rata banyak yang anak Dato’ anak orang kaya. Aduhh, memanglah kalau novel. Semua kaya-kaya. Hensem-hensem. Kena blame novelist ni, coz dari penulisan mereka membuahkan angan-angan kepada gadis-gadis yang berimpian besar ( aku memain je k, takkan aku nak blame kan? ) aku minat sangat baca novel. urkkk..( terasa bab berimpian besar tuh =p)

haha yang penting jalan cerita dia best, tapi kan, kalau novel ni, aku tak pernah bayangkan heronya kurang hensem, hensem ja semua. hahaha, tapi fikiran aku ja rasa hensem, but dalam bayangan aku langsung aku tak nampak rupa pun. alahaiii, typical me.

Lepas ni aku nak cari novel yang ada ‘kurang’ nya sikit. ada ka? ada orang rekemen 7 hari mencari cinta, but aku ni sangat malas nak layan novel yang setebal kamus BI aku. ehemm..

#yang sedang-sedang saja.. ( lagu memori daun pisang )

    -tidak sabar habis paper Sabtu nih. ihii. but aku lum study. =(

 

1

3 orang komen sini:

Kopocinue coffee said...

7 hari mencari cinta?
terlalu best sangat
umiku dah lebih 10 kali baca novel tu

YUL said...

woohoo. suke bace novel eh, cube baca novel harry potter, lagi best kot,hihihi :P

YUL said...

woohoo. suke baca novel eh, cube bace novel harry potter, lagi best kot,hihihi :P