Klik ok? TQ so much !

Sunday, June 20, 2010

STILL THINKING

MyEm0.Com

sampai skarang..huh.
sumpah aku still thinking aboT
MANA AKU MAU STAY TYM AKU D UITM NIH??!

ok dats da topic beb!
mati aku mna aku mau tinggal ni
unit kolej sungguh kejamm..
aku pown dia x mau kasi kolej kaa..
wuuwuu


MyEm0.Com
aku rasa aku da ilang arah hidup.
wuuwuuu..(nangis lagi)
wuuuwuuu..(kuat lagi)
wuuwuuu..(supa kuat) 

mau paitung actually aku malu
aiyoohh..hahah!!
mna la aku tinggal ni klo
tol2 la aku x dapt 2??  



PILIHAN 1

di sinika??bole gakk aku la paling awal naik bas klo
di sini la..muahahah


PILIHAn 2
sini????
klo sini,aku kasi masak kmu mknn slalu
jrg rsau..free tok kwan2 aku jak la
especially,manda,nurul,shal. n eza.muahahah


PILIHAN 3

khaa di sini aku ni?????(perasan nihh)
sda la x dpat kolej,angan2 ke klaster B MyEm0.Com


PILIHAN 4

ohhh sini ni kann aku dpatt???!!!
hahhahaha
lagilahh perasan =.=
jilat taik kambing pon ko xkan dpat sini ni wahai
SYAKIRAH!

PILIHAN 5
(asrama lama)
amboiii~~ohh di sini ni kann??
kalo aku disini
xpaya bayar letrik..
lilekk jak..tp kongsi bilik ngan MELATI la joo


hmnn..aku musti pikir betul2.
MyEm0.Com
urghh!! dmana aku mao stayy????
d mana2??
urghh!
matai no aku..
ya Allah ya tuhan ku...tolong la hamba mu ini


klo d UA..adoii..mampos
aku jauh sangatt
klo aku ada kereta,xpa..aku ok jakk.nihh sda la xda lesen
angan2 ko bwa keta sana kikih 2.

klo IP mau jg aku..amboi~~
tp adaka 2 arhh rumah sewa sana?klo
ada aku mau jak 2!yakin!


2 orang komen sini:

Rosley Aries said...

jgn ko risau nanti aq ambil dan antar ko g kuliah..
haha

ct syakirah said...

ahhh xdak paya susa2 kn diri.aku bole p sendiri.