Klik ok? TQ so much !

Wednesday, June 23, 2010

~CONTEST MATA MENAWAN~

hai!
nmpaknya aq join contest lagi~
weee~~
credit to Manda
thanks manda cayunk cuz
bawak aku join ni 


aku nak pertaruh kan pic apa ya??
okk..aku da pikir2..
so aku pertaruhkan pic aku ni
muahahha..
jom sesama kata "muahahha"
muahahha



asal nmpak mata 
gua yg bersinar2 tue
acilah
heheheh
mata mata mata
ni mata natural yerr
~x pakai contact lens~
berkenan and like it!


okiess!!skang..aku nakk
tag

jom la join dis contest..best apa join2 contest.hehe!
hadiahhnya pon siokk gaxx~

JOM JOIN CONTEST NI!!
yang lain bole join jgak
klo nak join.juz klik
da image yer..thanks.^_^


baik cepat~
nanti tarikhh tutup!
ekk lama g plakk tarikh tutupnya 
31 julai 2010
aku lupa =.="


Join jgan x join!Join jgn x Join!!

0 orang komen sini: