Klik ok? TQ so much !

Tuesday, May 25, 2010

mari aku ajar kamu smua....

hai hari ni aku nak ajar korang smua sal amacam nak main belon2 tanpa menggunakan duit yg ada dlm poket moket korang smua...ngeeeeee..=D heheh...ni dulu aku slalu main tym kecik2x..skrg dah montel n besar dah..tp aku masi main gak sbb siokk bahhh org bilang.okkk..check it out!!!!!!!!!!
ok first..kita tgok2 daun mana yg best n berkenan d hati mao d cabut..!
alaa..canut jak la mana2 ya!!! ni pokok pown aku xdak taw nmanya
aku panggil daun belon jew..kiki
okk sda ada yg berkenan d hati ya lapang ni..so aku cabut la ni daun..mntah daun 
pa cabut sak la..
and then kita kasi patah bahagian mo dkat2 daunnya ni..ahahah..
ntah apa mo ckp so aku ckp jak la g2..
baru tym tarik tuh pastikan ada bntuk segi 3 yahh..!klo xda xdak jadi tuh!
sia2x looohhhhh ko cabut2 tuh daun..



ok tuh la..antra tips2x yg aku nak kongsi..mainan aku tym kecik2 dulu..mklm la aku
budawk kampong..yahh!!!kampung mmg best!kyahahah =D XD

0 orang komen sini: