Klik ok? TQ so much !

Thursday, May 27, 2010

farewell my hair~~~

uhukk hukkkk..td saya p gnting rmbut ngan my sister d salon..waaaa ='O sedihhh bye3x rambutku sayang..skang ko dah pendek...pendek sangat..huhuu..sedih gak tp redo jer la aku yg mau..actually kakak aku yg cut rmbut nihh.sakli aku pown mau gak..hihii..jd potong la..aku xdanak rmbut gini sbnarnya..tp si pemotong rmbut dah mao saya gni..soooo............................ok jer la..ahahhaha...

si pemotong:mau mcm mna??
saya:ermmm..potong kasi pindik n layer2 sikit ahhh..
si pemotong:okk..layer 2 mau lurus ka ataw V pnya..
saya:ermm..kasi V la..hehehe(trsengih2 mcm kerang yg busuk)

ok sakali..hasilnya....."ek,xda2 bentuk V bahhh............" tp akuc kp dalam hati jak la nnti 2 si pmotong/penggunting 2 dengar kecik hati dia hasil dia xdak mmuaskan aku..ahahha
aku ok jak la..kasi ok jak..ahahah..skang bye2 rmbut lamaku..i love u~~~~

0 orang komen sini: