Klik ok? TQ so much !

Wednesday, May 26, 2010

hai bertemu kita di jam 3.37 pagi

hai seperti yg d katakan td..skang jam 3.3.7 am..aku lom tdur..masi segar,baru siap baca novel Anugerah Cinta..huaaaaaa ='O siokkk!!!!!!!! meleleh airmata..hmmmnn...iskk..iskk...sob..sob..='( 
smua org kalo baca novel msti ada feel jg kn..ahaha..cntoh mcm hati ni mcm sakit2 la..ahaha..trgores2 la..ahahha..aku mmg layan citer camni..ahahhakalo aku lain..telapak tgan aku yg rsa sakit nya..bkan hati aku yg trguris2 kalo bca citer sedi..heheh eran gak aku sbnarnya..????knp???aku x taw...yihhaaaa....
ok cukup2x..aku nak upload picture2 yg aku korek dri laptop aku g nie..hihihihi...pict2 ksyangan gue la g2..kyahahahahha....ZAsssssssss!!!!!!
 okkk ni tymm sem lepas..hihiii


okk siap.. 1 gambar tuk 1 sesi..miahhahahaha..selamat pagi!!!

0 orang komen sini: