Klik ok? TQ so much !

Thursday, September 2, 2010

 Empat nama anda yang dipanggil oleh rakan-rakan : 

1.Syakirah
2.Kira
3.Besar
4.Kir

 Empat tarikh penting dalam hidup anda : 

1.12 Disember 1991(hari aku kuar dri alam rahim ehh..hello dunia!)
2.3 Febuari betday my mum ^_^
3.1 januari betday my dad
4.n semua betday kwan2 saya ..saya ingat betday anda!heheh

Empat perkara yang anda lakukan 30 minit yang lalu : 

1.Makan mentos
2.Dengar lagu nasyid(Menanti di Barzakh)..siukk!cua ko dengar!
3.Download Youtube downloader
4.Ingat2 urang n macam2 la
Empat kaedah untuk bahagia : 

1.bek sama urang
2.senyum slalu
3.hepi selalu
4.nampakkan gigi slalu..(apa beza ni 3?)

tambahan

5.ikhlas 
6.jujur
7.have fun =D


Empat hadiah yang ingin anda terima : 

entahla..aku x terpikir bah..

1.emmmm....hinpon baru??
2.emmm..bilik baru..eeheh!!
3.emm..apa2 jak la kmu mau bg..aku trima jua..hiahiaahiaa ^_^
Empat hobi paling diminati : 

1.nyanyi
2.tguk2 karenah urang
3.kasi tawa urang
4.melukis

minta empat but,saya mau bagi 6

5.dengar lagu
6.dan aq slalu wat..ngiahahha


Empat tempat ingin anda kunjungi untuk bercuti : 

1.Mekah..aq mau nek haji ngan parents..wow sioK!
2.aq mau p China!
3.Jepun!
4.rumah kawan2 aku smu..ehhe..bulikhaa?

Empat minuman kegemaran : 

1.sky juice!paling sedap!
2.Kichai ping
3.koktel
4.apa2 yang sedap n halal la d mnum..aq mnum jua 2

Aku nak sebarkan TAG ni pada 4 orang lagi iaitu :

1.Amanda
2.diyana
3.alinac
4.Eya mastar
5.fadthia(kwan c tika)
6.farah(kwan c tika jg)

hheehehhe

0 orang komen sini: