Klik ok? TQ so much !

Sunday, August 29, 2010

ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩۩۞ BIDADARI ஜ۩۞۩ஜ۩۞۩۩۞

Aku juga perempuan,
Punya impian,
Anggun dibalut perhiasan,
Hidup bergemerlapan,
Bak artis pujaan...

Ku ingin bermadah puisi,
Bersyair dan menyanyi,
Lincah menari,
Menghibur dan menyeri...

Namun,

Aku bukan perempuan,
Gopoh mengejar kemashuran,
Di tempat persinggahan,
Tiada berkekalan...

Ku ingin kemuliaan abadi,
Kemashuran hakiki,
Bukan yang tiada erti,
Bukan di duniawi,
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪Tapi di Taman Syurgawi..♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪



tadi pagi,aku g ceramah hijab dan wanita..
sorg jak..kwan2 x pergi..nasib ada yuyui NURhidayahtulrahmah sana
n c rahimah..ada jg kwan aku kat sana =)
kdang2 ikut ceramah gni memang best..
aku ska sbnarnya..miahahhaa!!
biar pon gya aku gni...aku tatap suka bahh jalan2 p majlis ilmu gni..
hehhehe!!!
bnyak yg kita boleh dpat..
harap2 next tym kita pergi lagi ya?hehehhe





0 orang komen sini: