Klik ok? TQ so much !

Tuesday, April 24, 2012

Zikraa - Tafakur



bismillah.
hai dan selamat malam. :)


lagu nasyid ni saya sangat suka.
saya jumpa dekat blog NovelGurl :D thanks untuk Novelgurl, koz bagitahu akak tajuk lagu ni. Lagu nasyid  da lama da, sejak tingkatan lagi. Lirik saya ingat, tapi tajuk, x ingat pula. 


Apa pun, sangat2x berterima kasih. saya sangat suka nasyid ni ^..^ memberi keinsafan, mengingatkan kita pada sang Pencipta. :') *rasa mo nangis*










Kutitiskan air mata
Taubat segala dosa
Moga terangkat penghijab kalbu
Antara kau dan aku


Ya Allah, ampuni hamba-Mu yang alpa ini. T_T
aminnn.  Pimpinlah daku dalam redha-Mu Kasihi daku dalam rahmat-Mu..



#ya Allah, jangan putuskan kami dari rahmat-MU :')
#taubat
#selalu jumpa nasyid best dekat blog Novelgurl. :D
# dalam hari-hari kita, jangan sekali kita lupa pada-NYA :')


sharing is caring







0 orang komen sini: