Klik ok? TQ so much !

Wednesday, April 4, 2012

I'll miss the moment

bismillah~



 
 

 # selepas ini, saya akan merindui kamu. Jauh bah kita ni, sahabat2 aku ni, semua tinggal jauh-jauh, Lahad Datu, Ranau, Sandakan, Inanam,KK ,KL,Tawau lah.

Saya sangat sayang kamu semua tahu? kamu selalu tolong aku, waktu aku kena lantik jadi Project Manager Oeration Management, kamu ada di sana, menolong dan mengkasi kawan aku yang bengap-bengap-blur-blur ndak pernah pegang jawatan ni. (macam besar sangat jawatan tuh der).

Waktu ambik baucer buku, kamu tolong ambikkan aku. Sebab aku terlampau ikut peraturan, maw juga berbaris. Mesti kamu fed up dengan aku tuh kan? sebab aku terlampau ‘good-girl’ ndak pandai potong barisan. hahaha XD lambat, jadi kamu tolong kasi ambik aku. Kamu pi potong barisan, kena sindir2 org lagi kamu cerita. hahaha. maaflahhh, sebab aku kamu begitu. Sanggup kamu susah payah untuk aku. T_T

Kamu ajar apa yang aku ndak tahu. Ajar pelajaran, ajar macam-macamlah, paling ndak boleh di lupa kamu ajar aku cara limpas pak guard mcamana. haha :’D Fahamlah aku kan. Aku mana ber-ngam dengan Pak Guard UiTM. Kena tegur sikit menangis mencurah-curah ke ladang gandum! benci perangai aku tuh!

Apapun, aku ingin kamu tahu, yang aku sangat APPRECIATE masa kita bersama =) . Manda –kawan aku dari part 1. duduk meja sama-sama. sama-sama bodoh-bodoh di belakang time part 2. hahaha. Saburah  -kawan dari part 1. lepas tuh kita jmpa lagi time part 5 and 6. Eza –dari part 1 kita berkawan, then jadi room8 selama 2 sem. Myen -my forever room8.Dari part 2 until 4 aku room8 dengan dia. Nurul – kawan dari part 1 sampai sekarang. Lepas nih, kita kan bawa haluan masing-masing. Entah apa kita jadi nanti. Dapat degree apa. Dapat kah degree sama-sama/ tidak.

Apapun, doa ku, semoga kita jadi insan yang berguna dunia akhirat aku harap persahabatan yang kita bina selama 3 tahun ini, tidak akan putus di pertengahan jalan, tidak hanyut di bawa arus ( tiba-tiba )
Bila sahabat kata suka,tak semestinya dia cinta. Kerna anda TEMAN yang layak disukai. Bila sahabat CEMBURU, tidak semestinya dia cinta. Ini kerana anda teman yang HEBAT dalaam menjalinkan PERSAHABATAN. Bila sahabat kata RINDU,tak semestinya dia CINTA,Ini kerna dia RINDU pada teman sebaik KAMU. Maknanya saya berhak kata saya SUKA pada awak,cemburu bila awak KETEPIKAN saya, dan RINDU bila awakLUPAKAN saya.
tidak di lupa juga kepada kawan-kawan yang lain. gonna miss you all. sayang kamu =) 




saranghea chingu!!! :’DDDDD
#akan ku kenang kamu dalam doaku :’)
#baik-baik, jaga diri :’)

0 orang komen sini: